Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (39 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Det gjør jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det gjør jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker kjempemasse på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker kjempemasse på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer og høre tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk det varmer og høre tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Tror det blir en Kylling fra Meny i kveld som kan maules 😉😀 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars God kveld @Maskinfører, hvordan går det med deg og pusekattene? Og har du vært i kjelleren enda? Mauling er digg 😉 Håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Valpen og jeg har det bra, bortsett fra at han er litt rastløs og full av hormoner. Han har blitt stor gutt nå og løfter på beinet nesten hver gang han pisser 😆 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Maskinfører skrev (39 minutter siden): Tror det blir en Kylling fra Meny i kveld som kan maules 😉😀 Nam nam nam 🍗🍗🍗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Maskinfører skrev (8 timer siden): Ja vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Sånn da var det konstatert aldri mere kylling inn i huset ☹️☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (2 timer siden): God kveld @Maskinfører, hvordan går det med deg og pusekattene? Og har du vært i kjelleren enda? Mauling er digg 😉 Håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Valpen og jeg har det bra, bortsett fra at han er litt rastløs og full av hormoner. Han har blitt stor gutt nå og løfter på beinet nesten hver gang han pisser 😆 God kveld @Trippelure Joa det går sin vante gang med oss nei var ikke fått vært der sånn ennå kom noe annet i veien vi får se i helgen 😀 jada vi koser oss 😻 jada de blir fulle av hormoner helt riktig det ha han har blitt stor ja bra han løfter på beinet 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer og lese vi tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå