Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): https://faroutmagazine.co.uk/awful-cliche-behind-a-rolling-stones-classic/ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars mhm gjenferdet til Nøste som var ute og hilste på ❓😉😍🥰😻😻 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://americansongwriter.com/sweet-slash-solos-5-of-the-best-guest-appearances-by-the-guns-n-roses-guitar-great/ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars N-4K0 skrev (5 timer siden): Masse kos ønskes til Voffelure og til Frida og Tuss 🥰 Ta vare på kjæledyrene deres, man vet aldri hvor lenge man har dem. Jeg fikk vite i morges at Tiril, katten mora mi og forloveden hennes hadde nede hos ham et par timer sørover, ble tatt av en ørn en eller annen gang siden i går Jeg har ikke vært der nede hos ham på over to år og fikk dessverre ikke møte Tiril, som de overtok da hun var ca. ett år gammel og hadde i under to år. Hun fikk et godt liv hos dem selv om det ble altfor kort. Hvil i fred, fine Tiril ❤️ Åjoda det vet man Frida fyller 18 23 Juli 2024 😻 oi kondolerer så masse var vondt og lese ☹️☹️😻😻❤️❤️😿 ørner kab være farlige dem leste om ei som ble tatt av en ørn hu ble funnet i ett reir og eller en fjellhylle ☹️ Tirill var nydelig ❤️❤️❤️ ja ene pusen pappa hadde på 1980 tallet ble bare 2 år gammel tatt av toget vi har lurt i 40 år på hva han gjorde der nede ☹️☹️😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): mhm gjenferdet til Nøste som var ute og hilste på ❓😉😍🥰😻😻 Flott og stemningsfullt bilde 🥰 Ja det ser ut som et kattespøkelse 👻😸😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Ja Cassidy Tvillingene ser deg her etterpå.♥️♥️ Hjemme nå og vært der i 10 min ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars N-4K0 skrev (6 timer siden): Masse kos ønskes til Voffelure og til Frida og Tuss 🥰 Ta vare på kjæledyrene deres, man vet aldri hvor lenge man har dem. Jeg fikk vite i morges at Tiril, katten mora mi og forloveden hennes hadde nede hos ham et par timer sørover, ble tatt av en ørn en eller annen gang siden i går Jeg har ikke vært der nede hos ham på over to år og fikk dessverre ikke møte Tiril, som de overtok da hun var ca. ett år gammel og hadde i under to år. Hun fikk et godt liv hos dem selv om det ble altfor kort. Hvil i fred, fine Tiril ❤️ Kondolerer så mye ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Entern skrev (1 minutt siden): Flott og stemningsfullt bilde 🥰 Ja det ser ut som et kattespøkelse 👻😸😻 Hehe ja det gjør det 👻👻👻😸😸😻😻 hehe neida er han/hun her 😻😻 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Hehe ja det gjør det 👻👻👻😸😸😻😻 hehe neida er han/hun her 😻😻 Så søt 😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (12 minutter siden): Hehe ja det gjør det 👻👻👻😸😸😻😻 hehe neida er han/hun her 😻😻 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Hjemme nå og vært der i 10 min ❤️❤️ Maskinfører skrev (20 minutter siden): mhm gjenferdet til Nøste som var ute og hilste på ❓😉😍🥰😻😻 Cassidy Tvillingene liker å få besøk av deg her.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (19 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://americansongwriter.com/sweet-slash-solos-5-of-the-best-guest-appearances-by-the-guns-n-roses-guitar-great/ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å få besøk av deg her.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene er enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Aha, så det her favoritt tvillingene mine gjemmer seg? 😮 Makan! Stemmer for å frata Maskinførerens sertifikat! 😉 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (40 minutter siden): mhm gjenferdet til Nøste som var ute og hilste på ❓😉😍🥰😻😻 Hvordan gikk det med klesvasken i kjelleren i dag? 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Aha, så det her favoritt tvillingene mine gjemmer seg? 😮 Makan! Stemmer for å frata Maskinførerens sertifikat! 😉 Cassidy Tvillingene gjemmer oss her i kveld, for platespilleren vår trenger å hvile seg litt i dag.😉😉🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjemmer oss her i kveld, for platespilleren vår trenger å hvile seg litt i dag.😉😉🥰🥰 Skal ikke det varsles omtrent uke på forhånd da? 😮 Var altså bittelitt spøk! 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå