Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars N-4K0 skrev (5 minutter siden): Er himmelen... blå? Ja 😜 🤣🤣🤣😁 Nice, håper du får en gøyal uke da 😊👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars I morgen skal jeg ned i kjelleren og vaske klær den kjelleren var jævelig nok å gå ned i når pappa levde og nå er det nok ennå verre så skal prøve meg på disse 2 i kveld L: I Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn: Fred være med dette huset og alle/hun/han som hører til her. † Eller L: Nåde være med dere og fred fra Gud, vår Far, og Herren Jesus Kristus. † 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Første pose ferdig hva da jo se bilder 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (1 time siden): I morgen skal jeg ned i kjelleren og vaske klær den kjelleren var jævelig nok å gå ned i når pappa levde og nå er det nok ennå verre så skal prøve meg på disse 2 i kveld L: I Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn: Fred være med dette huset og alle/hun/han som hører til her. † Eller L: Nåde være med dere og fred fra Gud, vår Far, og Herren Jesus Kristus. † "Vik fra meg faenskap i Jesu Kristi Navn. AMEN!" 😁 Men Jesus lærte oss en bønn, og han sa at det er den eneste bønnen vi trenger, nemlig Fader Vår 😉 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Pakken har kommet og denne her skal påbegynnes snart, kanskje allerede i kveld 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars N-4K0 skrev (18 minutter siden): Pakken har kommet og denne her skal påbegynnes snart, kanskje allerede i kveld Lykke til med 75375 @N-4K0 👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars N-4K0 skrev (24 minutter siden): Pakken har kommet og denne her skal påbegynnes snart, kanskje allerede i kveld Husk godt lys @N-4K0 👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (1 time siden): "Vik fra meg faenskap i Jesu Kristi Navn. AMEN!" 😁 Men Jesus lærte oss en bønn, og han sa at det er den eneste bønnen vi trenger, nemlig Fader Vår 😉 Disse kommer fra Den Norske Kirke liturgi for å rense hus om det evt skulle være noe der sånn fikk ett hefte av min prest jeg jobbet jo for DNK det er som sagt rolig oppe men hvor de som var her er aner jeg ikke 😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars (endret) Lego Endret 11. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Disse kommer fra Den Norske Kirke liturgi for å rense hus om det evt skulle være noe der sånn fikk ett hefte av min prest jeg jobbet jo for DNK det er som sagt rolig oppe men hvor de som var her er aner jeg ikke 😉 Ahh skjønner, jeg er ikke så bevandret i DNKs liturgi 😉 Det skader sikkert ikke med et Fader Vår i tillegg. Ønsker deg lykke til og fred i huset 🍀😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars N-4K0 skrev (6 timer siden): God mandag til dere alle I dag blir det henting av pakke med artig innhold Maskinfører skrev (6 timer siden): Det er bra ❤️❤️ Trippelure skrev (6 timer siden): Er det.... LEGO?? 😃 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godmandagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars MR SPEED skrev (14 minutter siden): Lego N-4K0 skrev (1 time siden): Pakken har kommet og denne her skal påbegynnes snart, kanskje allerede i kveld MR SPEED skrev (2 timer siden): MR SPEED skrev (2 timer siden): Første pose ferdig hva da jo se bilder ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godmandagskveld.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (36 minutter siden): Ahh skjønner, jeg er ikke så bevandret i DNKs liturgi 😉 Det skader sikkert ikke med et Fader Vår i tillegg. Ønsker deg lykke til og fred i huset 🍀😊 Nei det gjør ikke det nye hus bruker de det på også 😉 ligger noen Tyskere på denne eiendommen 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Takk i like måte ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Takk i like måte ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (1 time siden): Nei det gjør ikke det nye hus bruker de det på også 😉 ligger noen Tyskere på denne eiendommen 😉 Uff, det høres ikke bra ut, men de er vel ferdige med krigen nå får vi håpe 🤞😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Uff, det høres ikke bra ut, men de er vel ferdige med krigen nå får vi håpe 🤞😊 Det håper Cassidy Tvillingene også.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå