MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene er også enige.👨🦰👩🦰👍👍 Er Norge som er bra😝🤪😜 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene er også enige.👨🦰👩🦰👍👍 Så fint 😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (1 time siden): Den her er sterk da…. men den er ikke lik den thai maten fra Fjordland eller Toro da den var DEVELSK sterk spiste den for mange år siden så sterk jeg drakk opp en å en halv liter stor cola sammen den thai maten…. Den i bilde er ikke den sterke thai maten den er GOOD kjøper bare mat fra Toro å Fjordland får ikke love ja høres idiotisk ut får jeg et anfall da brenner jeg meg rått da den i bilde var frokost i dag 👍 Åja sånn ja så du spiser det til frokost sterk mat drikker jeg melk til får håpe du ikke får noe anfall da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Åja sånn ja så du spiser det til frokost sterk mat drikker jeg melk til får håpe du ikke får noe anfall da nei får ikke det ofte nå bare da jeg spiller som en idiot Det er en fin dag for betaling av skatt Det er en fin fin dag jeg har ikke sovet i natt Det er en fin dag selv om bilen er punktert (poff) For en fin dag og la bilen stå (å hå hå) PRIMA VERA 😃😃 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (26 minutter siden): nei får ikke det ofte nå bare da jeg spiller som en idiot Det er en fin dag for betaling av skatt Det er en fin fin dag jeg har ikke sovet i natt Det er en fin dag selv om bilen er punktert (poff) For en fin dag og la bilen stå (å hå hå) PRIMA VERA 😃😃 MR SPEED skrev (26 minutter siden): Ja er en bra sang det Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (50 minutter siden): Åja sånn ja så du spiser det til frokost sterk mat drikker jeg melk til får håpe du ikke får noe anfall da Lurt med melk til sterk mat, evt. rømme eller yoghurt 😊👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Lurt med melk til sterk mat, evt. rømme eller yoghurt 😊👍 Ja er det 😊👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja er det 😊👍 Da synger vi Carol ❤️Fader OF rock N ROLL chuck berry 😃 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (31 minutter siden): Da synger vi Carol ❤️Fader OF rock N ROLL chuck berry 😃 Det gjør vi ❤️😀🕯️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 (endret) Er det. Noen som kan noe om DEF LEPPARD ser jeg riktig att tromme slageren spiller med en hånd 😀😀😀😀 eddit fant det ut, han mista armen i bil ulykke spiller på spesielt tromme sett med en arm 👍 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Rick_Allen Endret 27. desember 2023 av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 23.12.2023 den 23.54): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @MR SPEED @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Millennium-Blå @N-4K0 @Scarvo @Sviskepott @SVK2 @Delvis @Quakecry @trn100 Og Alle Dere Andre Her På Diskusjon.no. En Riktig God Jul.🎄🎄 Og en fortsatt fantastisk jul til dere også! ❤️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 trn100 skrev (16 minutter siden): Og en fortsatt fantastisk jul til dere også! ❤️ Og god jul til deg og 🎅🏻😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 trn100 skrev (1 time siden): Og en fortsatt fantastisk jul til dere også! ❤️ Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk og vi ønsker deg en Godromjul videre.🎄🎄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (4 timer siden): Er Norge som er bra😝🤪😜 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (4 timer siden): Så fint 😊👍👍 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Cassidy Tvillingene har aldri postet i Skjitprattråden vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har aldri postet i Skjitprattråden vi. Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Ikke jeg heller Cassidy Tvillingene har våre tråder som vi poster i. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 fikk Mange nye venner der 😃 å mange nye uvenner der 😜❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (1 minutt siden): fikk Mange nye venner der 😃 å mange nye uvenner der 😜❤️ Cassidy Tvillingene har mange venner her, og du er en av de.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå