Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Ja jeg også 😀 ca 17 dager igjen til påske nå den blir tung uten pappa ☹️ ❤️❤️

Vi er her for deg 😊😻😻🐶🥰 Jeg håper det går bedre enn det du forventer, men jeg forstår at det er tungt og trist. Og at det kommer til å være det en god stund fremover. Vi sender deg gode ønsker og varme klemmer ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Vi er her for deg 😊😻😻🐶🥰 Jeg håper det går bedre enn det du forventer, men jeg forstår at det er tungt og trist. Og at det kommer til å være det en god stund fremover. Vi sender deg gode ønsker og varme klemmer ❤️

Tusen takk det varmer 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 var god mat Kalkun/kylling med poteter grønnsaksblanding og fløtesaus ja det er trist ☹️Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Tusen takk det varmer 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 var god mat Kalkun/kylling med poteter grønnsaksblanding og fløtesaus ja det er trist ☹️Tusen takk ❤️

Bare hyggelig 😊😻😻🐶🥰 Det er veldig bra du får i deg god mat, det hjelper mer enn man tror. Mat er veldig viktig😃👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Bare hyggelig 😊😻😻🐶🥰 Det er veldig bra du får i deg god mat, det hjelper mer enn man tror. Mat er veldig viktig😃👍

Tusen takk 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 ja det jeg skrev var det vi fikk på gamlehjemmet blir nok pizza her sånn 😀

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...