Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars (endret) Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja det gjør jeg også 🥰🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Endret 10. mars av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også 😀 ca 17 dager igjen til påske nå den blir tung uten pappa ☹️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (8 minutter siden): Helt enig, fint profilbilde @Maskinfører, men jeg digget katten i refleksvest også 😻🥰 Der var du våken også 😀 ja det er veldig fint katten kommer tilbake med tiden 😻🥰🐇 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Der var du våken også 😀 ja det er veldig fint katten kommer tilbake med tiden 😻🥰🐇 Kult, jeg digger refleksvest 🤩 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Kult, jeg digger refleksvest 🤩 Jeg også 🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja jeg også 😀 ca 17 dager igjen til påske nå den blir tung uten pappa ☹️ ❤️❤️ Det kan Cassidy Tvillingene forstå, vi sender deg våre tanker og klemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det kan Cassidy Tvillingene forstå, vi sender deg våre tanker og klemmer.♥️♥️ Tusen takk det varmer og høre og lese retur på den ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja jeg også 😀 ca 17 dager igjen til påske nå den blir tung uten pappa ☹️ ❤️❤️ Vi er her for deg 😊😻😻🐶🥰 Jeg håper det går bedre enn det du forventer, men jeg forstår at det er tungt og trist. Og at det kommer til å være det en god stund fremover. Vi sender deg gode ønsker og varme klemmer ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk det varmer og høre og lese retur på den ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Vi er her for deg 😊😻😻🐶🥰 Jeg håper det går bedre enn det du forventer, men jeg forstår at det er tungt og trist. Og at det kommer til å være det en god stund fremover. Vi sender deg gode ønsker og varme klemmer ❤️ Tusen takk det varmer 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 var god mat Kalkun/kylling med poteter grønnsaksblanding og fløtesaus ja det er trist ☹️Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 var god mat Kalkun/kylling med poteter grønnsaksblanding og fløtesaus ja det er trist ☹️Tusen takk ❤️ Bare hyggelig 😊😻😻🐶🥰 Det er veldig bra du får i deg god mat, det hjelper mer enn man tror. Mat er veldig viktig😃👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Bare hyggelig 😊😻😻🐶🥰 Det er veldig bra du får i deg god mat, det hjelper mer enn man tror. Mat er veldig viktig😃👍 Tusen takk 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 ja det jeg skrev var det vi fikk på gamlehjemmet blir nok pizza her sånn 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (34 minutter siden): ❤️❤️ 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sender dere tanker og klemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender dere tanker og klemmer.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå