Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på våre forumvenner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (16 minutter siden): Det er opp og ned det der sånn til tider kan sorgen komme om 13-14 år kan det nok være jeg glemmer stadig vekk og si mamma og det er nå 13 år siden går mest i Pappa nå tusen takk det varmer og lese 😊😻😻🐶🥰 Jeg håper du finner en fin jente å dele livet med 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg håper du finner en fin jente å dele livet med 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Ditt jævla kjøtthue @Maskinfører ikke alle fjærer skal den veien du tror gutten min du åpnet nøkkelen til Toyotaen når du satte inn innmaten og da kom fjøra gæren vei nå funker flipen av bladet igjen husker du ikke låskassa forrige helt ? gikk det også Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (1 time siden): Jeg håper du finner en fin jente å dele livet med 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Jada vi holder på 😳 må bare gå varsomt fram 😳😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på våre forumvenner.♥️♥️ Det varmer og lese ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Cassidy Tvillingene ser at det er flere enn oss som fortsatt er våkne ennå.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det varmer og lese ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Jada vi holder på 😳 må bare gå varsomt fram 😳😻😻🐶🥰 Skjønner 😉👍 Lykke til uansett 🍀☘️🐶🥰 Jeg er så trøtt og må sove nå 🥱🤤😴 Håper du og pusekattene har en fin natt og får en enda finere dag i morgen 😊😻😻🐶🥰 God natta alle sammen 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Skjønner 😉👍 Lykke til uansett 🍀☘️🐶🥰 Jeg er så trøtt og må sove nå 🥱🤤😴 Håper du og pusekattene har en fin natt og får en enda finere dag i morgen 😊😻😻🐶🥰 God natta alle sammen 😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk 😊 Og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Skjønner 😉👍 Lykke til uansett 🍀☘️🐶🥰 Jeg er så trøtt og må sove nå 🥱🤤😴 Håper du og pusekattene har en fin natt og får en enda finere dag i morgen 😊😻😻🐶🥰 God natta alle sammen 😊 Tusen takk ja natta sov godt til deg og valpen 🐶🥰ja det håper vi også ja vi skal prøve på det natta til deg og valpen også god natt 😻😻🐶🐶😳😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 Og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk og Bare Hyggelig. Vi håper at dere sover godt og drømmer søtt begge to.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk ja natta sov godt til deg og valpen 🐶🥰ja det håper vi også ja vi skal prøve på det natta til deg og valpen også god natt 😻😻🐶🐶😳😳 Tusen❤️takk, god natta 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godnatt, enten dere skal sove eller være våkne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (11 minutter siden): Tusen❤️takk, god natta 😊😻😻🐶🥰 Takk i like måte ❤️ god natt 😊😻😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk i like måte ❤️ god natt 😊😻😻🐶🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (14 minutter siden): Tusen❤️takk, god natta 😊😻😻🐶🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå