Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet, vi hadde mye sinne og frustrasjon inni oss da vi var barn på grunn av den tøffe oppveksten vår. Men vi klarte heldigvis å slutte med sånt.:yes::yes:

Og det viser at dere er veldig sterke, selvom det kanskje ikke føles sånn ut hele tiden. Jeg tror dere kan komme til å hjelpe mange andre opp igjennom livene deres ❤️❤️🍀☘️🐶🥰

N-4K0 skrev (10 minutter siden):

Jeg har aldri sett ametyst med egne øyne, bare på bilder og i Minecraft :p 

Men jeg er og sånn, jeg kan faktisk finne på å samle på små til halvstore steiner hvis de ser fine eller kule ut.

😁 Så du er litt steingæærn du også ? 🤪👍

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Og det viser at dere er veldig sterke, selvom det kanskje ikke føles sånn ut hele tiden. Jeg tror dere kan komme til å hjelpe mange andre opp igjennom livene deres ❤️❤️🍀☘️🐶🥰

😁 Så du er litt steingæærn du også ? 🤪👍

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade i hjertene våre av de fine og varme ordene fra deg.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Riktig har tatt pause her fra da kommer til bake ca 00:00 til 09:00 mellom der en gang må forte meg ut 

ikke sant @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

🥺

Det ser vi frem til 🐶🥰

Entern skrev (3 minutter siden):

Så kult 😍

Ja masse krystall i Norge, jeg likte og stein når jeg var barn og fant stadig vekk krystall på fjellet 🥰

Ja, jeg digger det 😍

Der ser du, tenk å bare gå sånn i fjellet og pluselig finne en krystall 😜🤩 Men spørsmålet er hvorfor har du sluttet med det? 🤔😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade i hjertene våre av de fine og varme ordene fra deg.♥️♥️

Og vi blir glade i hjertene våre av å ha dere her og all positivitet og glede dere sprer ❤️❤️🐶🥰 Jeg vet at dere allerede hjelper flere her på forumet ved å være gledesspredere 😉❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det ser vi frem til 🐶🥰

Ja, jeg digger det 😍

Der ser du, tenk å bare gå sånn i fjellet og pluselig finne en krystall 😜🤩 Men spørsmålet er hvorfor har du sluttet med det? 🤔😁

Ja det kan du si 🫣😀

Veldig fint at du holder på slike interesser og hobbyer 😀🥰👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade i hjertene våre av de fine og varme ordene fra deg.♥️♥️

Høyst fortjente ord 💚💚

Trippelure skrev (3 minutter siden):

Og vi blir glade i hjertene våre av å ha dere her og all positivitet og glede dere sprer ❤️❤️🐶🥰 Jeg vet at dere allerede hjelper flere her på forumet ved å være gledesspredere 😉❤️❤️

Helt enig, de hjelper meg veldig i alle fall 😊😊☺️☺️ blir alltid glad av å snakke med tvillingene😊😊☺️☺️💚💚

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Ja det kan du si 🫣😀

Veldig fint at du holder på slike interesser og hobbyer 😀🥰👍

Det er aldri for sent å ta opp igjen sånne hobbyer 😜

Det er nok litt asperger-hobby-oppheng også ☺️😁 Men jeg liker det meste i naturen og syns det er bedre enn det meste av det vi mennesker har skapt. Jeg har mitt eget litt sære syn på menneskeverdenen kontra den virkelige verdenen ute i naturen... I ungdommen var jeg litt av en misantrop for å si det sånn 😆

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Usj da ☹️ Frida skulle flytte seg så tråkket hun på flaska og Tuss fikk den rett i fjeset ☹️😻😻

Uff da, håper de ikke blir helt uvenner nå og stemningen i stua ødelagt🤞😊 Har du tatt deg en dram i dag og har du det bra @Maskinfører? Jeg dro ikke på polet for å kjøpe meg dram i dag, får ta det en annen gang jeg får lyst 😁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Oisann😲 ble det kattedrama?😻😾😿

Neida han taklet det veldig bra var ikke seg selv en liten stund nå er han på bordet og spiser knotter og Frida har lagt seg på magen min 😳😻😻😺😸🙀😿 han legger seg nok ved min side snart 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (3 minutter siden):

Høyst fortjente ord 💚💚

Helt enig, de hjelper meg veldig i alle fall 😊😊☺️☺️ blir alltid glad av å snakke med tvillingene😊😊☺️☺️💚💚

Helt enig, meg også 💚💚🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Det er aldri for sent å ta opp igjen sånne hobbyer 😜

Det er nok litt asperger-hobby-oppheng også ☺️😁 Men jeg liker det meste i naturen og syns det er bedre enn det meste av det vi mennesker har skapt. Jeg har mitt eget litt sære syn på menneskeverdenen kontra den virkelige verdenen ute i naturen... I ungdommen var jeg litt av en misantrop for å si det sånn 😆

Jeg har mine egne rare hobbyer jeg også da 😊👍

Inkludert et par interesser jeg har hatt siden jeg var liten☺️🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Uff da, håper de ikke blir helt uvenner nå og stemningen i stua ødelagt🤞😊 Har du tatt deg en dram i dag og har du det bra @Maskinfører? Jeg dro ikke på polet for å kjøpe meg dram i dag, får ta det en annen gang jeg får lyst 😁

Neida de ble ikke uvenner 😻😻 👍😊 Bra får jeg det nok aldri muligens bedre ja har blitt en Tronnes 😊 ble ikke poltur mei ☹️☹️ ja du får gjøre det 👍👍😳😉😉😀😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Neida han taklet det veldig bra var ikke seg selv en liten stund nå er han på bordet og spiser knotter og Frida har lagt seg på magen min 😳😻😻😺😸🙀😿 han legger seg nok ved min side snart 

Godt å høre at det gikk br 😻😻😊høres ut som om dere koser dere alle tre 😻😻😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Godt å høre at det gikk br 😻😻😊høres ut som om dere koser dere alle tre 😻😻😊

Ja tror det gikk bra de er jo fluktdyr så ble sikkert litt skremt ble litt skremt sjøl 😻😻😊😊 ja vi koser oss 😻😻😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...