Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at den er nydelig, og den personen som får den. Er veldig heldig som får en sånn fin gave fra en sånn god og snill venn som deg.♥️♥️

 

N-4K0 skrev (15 minutter siden):

Kul stein Tripp!

 

Entern skrev (15 minutter siden):

Så vakker stein 😊👍

Tusen❤️takk ☺️ Jeg er jo egentlig steingæærn 🤪😁 Og flyr rundt i skogen og finner sånne da. Denne har jeg funnet i skogen til han bondevennen min som jeg kjøpte valpen av, det er en ametyst, men de er svake i fargen. Han har ikke sett de før, men han er sånn som meg, som flyr rund og drar med seg rare pinner og steiner hjem 🤣 Han har fått en liten bergkrystall av meg før, som jeg fant et annet sted. Han ble veldig glad for den, så tror han blir glad for denne også 😊👍

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

 

 

Tusen❤️takk ☺️ Jeg er jo egentlig steingæærn 🤪😁 Og flyr rundt i skogen og finner sånne da. Denne har jeg funnet i skogen til han bondevennen min som jeg kjøpte valpen av, det er en ametyst, men de er svake i fargen. Han har ikke sett de før, men han er sånn som meg, som flyr rund og drar med seg rare pinner og steiner hjem 🤣 Han har fått en liten bergkrystall av meg før, som jeg fant et annet sted. Han ble veldig glad for den, så tror han blir glad for denne også 😊👍

Cassidy Tvillingene samlet på steiner da vi var barn, men vi var to rampunger som brukte steinene til u-gang og rampestreker vi brukte steinene til å knuse ruter. Ingenting som vi er stolte over i dag.:blush::blush:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden):

Cassidy Tvillingene samlet på steiner da vi var barn, men vi var to rampunger som brukte steinene til u-gang og rampestreker vi brukte steinene til å knuse ruter. Ingenting som vi er stolte over i dag.:blush::blush:

Dere står i hvert fall for det dere har gjort, angret dere og sluttet med sånne rampestreker, og det er det som er viktig nå 😉👍 Opplevelsene dere hadde i oppveksten gjør at det er ganske normalt å avreagere med sinne, og en del av det kan være å gjøre hærverk. Senere i livet kan det hende dere får mulighet til å bruke de erfaringene til å hjelpe andre ❤️🐶🥰

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (22 minutter siden):

 

 

Tusen❤️takk ☺️ Jeg er jo egentlig steingæærn 🤪😁 Og flyr rundt i skogen og finner sånne da. Denne har jeg funnet i skogen til han bondevennen min som jeg kjøpte valpen av, det er en ametyst, men de er svake i fargen. Han har ikke sett de før, men han er sånn som meg, som flyr rund og drar med seg rare pinner og steiner hjem 🤣 Han har fått en liten bergkrystall av meg før, som jeg fant et annet sted. Han ble veldig glad for den, så tror han blir glad for denne også 😊👍

Jøss så kult 🤩 tenk å finne en ametyst i skogen sånn 🤩🤩🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (22 minutter siden):

 

 

Tusen❤️takk ☺️ Jeg er jo egentlig steingæærn 🤪😁 Og flyr rundt i skogen og finner sånne da. Denne har jeg funnet i skogen til han bondevennen min som jeg kjøpte valpen av, det er en ametyst, men de er svake i fargen. Han har ikke sett de før, men han er sånn som meg, som flyr rund og drar med seg rare pinner og steiner hjem 🤣 Han har fått en liten bergkrystall av meg før, som jeg fant et annet sted. Han ble veldig glad for den, så tror han blir glad for denne også 😊👍

Jeg har aldri sett ametyst med egne øyne, bare på bilder og i Minecraft :p 

Men jeg er og sånn, jeg kan faktisk finne på å samle på små til halvstore steiner hvis de ser fine eller kule ut.

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Dere står i hvert fall for det dere har gjort, angret dere og sluttet med sånne rampestreker og det er det som er viktig nå 😉👍 Opplevelsene dere hadde i oppveksten gjør at det er ganske normalt å avreagere med sinne, og en del av det kan være å gjøre hærverk. Senere i livet kan det hende dere får mulighet til å bruke de erfaringene til å hjelpe andre ❤️🐶🥰

Cassidy Tvillingene vet, vi hadde mye sinne og frustrasjon inni oss da vi var barn på grunn av den tøffe oppveksten vår. Men vi klarte heldigvis å slutte med sånt.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Jøss så kult 🤩 tenk å finne en ametyst i skogen sånn 🤩🤩🤩

Jeg har mange av de, flere kilo med stein ☺️ Det er som om de har en magnetisk tiltrekning på meg, for jeg føler at det er "noe", går i den retningen og plutselig dukker de opp. Jeg har noen titalls krystallsteder jeg har funnet på den måten. Har også vært på helt nye steder sammen med folk hvor det har skjedd, og de skjønner heller ikke hvordan det går til, ganske utrolig. Jeg har noen tanker om hvordan dette skjer, men om jeg deler de tror vel folk at jeg er helt sprø 🤪 Nå har jeg etterhvert lært meg litt hva jeg skal se etter og har jaktet bevisst på steder også. Det er ganske mye krystaller i Norge faktisk 🤩 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Jeg har mange av de, flere kilo med stein ☺️ Det er som om de har en magnetisk tiltrekning på meg, for jeg føler at det er "noe", går i den retningen og plutselig dukker de opp. Jeg har noen titalls krystallsteder jeg har funnet på den måten. Har også vært på helt nye steder sammen med folk hvor det har skjedd, og de skjønner heller ikke hvordan det går til, ganske utrolig. Jeg har noen tanker om hvordan dette skjer, men om jeg deler de tror vel folk at jeg er helt sprø 🤪 Nå har jeg etterhvert lært meg litt hva jeg skal se etter og har jaktet bevisst på steder også. Det er ganske mye krystaller i Norge faktisk 🤩 

Så kult 😍

Ja masse krystall i Norge, jeg likte og stein når jeg var barn og fant stadig vekk krystall på fjellet 🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...