Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (1 minutt siden): Oioioi da drømte han noe spennende, kanskje han jaget en DIGER katt 🐶😼 Vi traff en katt da vi gikk tur tidligere i dag. Vi har ikke møtt så mange katter før, men han ville veldig gjerne løpe etter den... Så det er godt mulig at det var akkurat det han drømte om 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Vi traff en katt da vi gikk tur tidligere i dag. Vi har ikke møtt så mange katter før, men han ville veldig gjerne løpe etter den... Så det er godt mulig at det var akkurat det han drømte om 😁🐶🥰 Hahaha ja det kan godt hende da ja 😺😺😺 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (Akkurat nå): Hahaha ja det kan godt hende da ja 😺😺😺 🤣🤣🤣 Nå bjeffer han i søvne også 🤣🤣🤣🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (12 minutter siden): Det er godt å høre 🐶🥰 Tusen❤️takk til deg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) jeg venter bare på at valpen skal våkne fra den lille luren sin 😂🐶🥰 Du må hilse valpen fra Cassidy Tvillingene når han våkner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣 Nå bjeffer han i søvne også 🤣🤣🤣🐶🥰 Oioioi 😸😸😸 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Du må hilse valpen fra Cassidy Tvillingene når han våkner.♥️♥️ Så koselig post 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Du må hilse valpen fra Cassidy Tvillingene når han våkner.♥️♥️ Det skal jeg gjøre 🐶🥰 Han drømmer masse nå, bjeffer og rykker i labbene og hele kroppen. Og jeg prøver å ikke le høyt så jeg vekker han 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars ... Nå kom det noen tunge, oppgitte pust og så roet han seg 😆🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det skal jeg gjøre 🐶🥰 Han drømmer masse nå, bjeffer og rykker i labbene og hele kroppen. Og jeg prøver å ikke le høyt så jeg vekker han 🤣🤣🤣🐶🥰 Trippelure skrev (Akkurat nå): ... Nå kom det noen tunge, oppgitte pust og så roet han seg 😆🐶🥰 🐶🐶🐶🥰🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (1 minutt siden): Så koselig post 🥰🥰 ♥️♥️ Trippelure skrev (1 minutt siden): Det skal jeg gjøre 🐶🥰 Han drømmer masse nå, bjeffer og rykker i labbene og hele kroppen. Og jeg prøver å ikke le høyt så jeg vekker han 🤣🤣🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut.♥️♥️ Ja det er det 😍 Nå våknet han, så nå går vi en tur 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det er det 😍 Nå våknet han, så nå går vi en tur 🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en god tur.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (6 minutter siden): Ja det er det 😍 Nå våknet han, så nå går vi en tur 🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en god tur.♥️♥️ Jeg ønsker dere også god tur Trippelure & valpen 😊🐶 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (2 minutter siden): Jeg ønsker dere også god tur Trippelure & valpen 😊🐶 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): ♥️♥️ Hjertetvillingene 💚💚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (4 minutter siden): Hjertetvillingene 💚💚 Ja Cassidy Tvillingene er Taratvillingene ( Hjertetvillingene ).💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godlørdagskveld.♥️♥️ Riktig god lørdagskveld tilbake ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Entern skrev (3 timer siden): Hurra for Frida😻😻😻🥳🥳🥳 Veldig godt å høre 😊🥳😻😻 Hurra for Frida ja 😻😻😻🥳🥳🥳🥳 ja det er det 😻😻😻😻😻🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er Taratvillingene ( Hjertetvillingene ).💚💚🍀🍀☘️☘️ Fra Hill of Tara ⛰️⛰️🧝🏻♂️🧝🏻♀️😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Riktig god lørdagskveld tilbake ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og Tuss og Frida har en finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå