Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Entern skrev (3 minutter siden): 😊😊😊 Hurra! En av kattepusene 😻☺️ Da koser dere dere alle tre 😊😻😻 😊😊😊 Ryggen til Frida 😻😻ja vi gjør det 😻😻😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): 😊😊😊 Ryggen til Frida 😻😻ja vi gjør det 😻😻😊😊 Hurra for Frida😻😻😻🥳🥳🥳 Veldig godt å høre 😊🥳😻😻 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (9 minutter siden): Gleder meg til klokken 00:00 Hva skjer da? 🙂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars N-4K0 skrev (6 minutter siden): Her var'e livat, si Yes! Liv på en lørdag 🥳 Sånn, nå ble det litt mer liv her 😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Delvis skrev (26 minutter siden): Hva skjer da? 🙂 Da skal @MR SPEED poste bilder av den siste LEGO-kunsten sin 🤩🥳 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (6 timer siden): Tegningen min kjære far fikk av Sykehjemslegens datter da han passet henne mens legen gikk sin visitt henger på æresplassen Far var stolt av denne 😉 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (6 timer siden): Det ble så stille her i natt så jeg sovna ❤️❤️ Trippelure skrev (6 timer siden): Det er koselig å høre, vi kosær vårs🐶🥰👍 God lørdag N-4KO, vi håper du koser deg og har det bra 🍀☘️🐶🥰 Trippelure skrev (6 timer siden): Det er koselig å høre, vi kosær vårs🐶🥰👍 God lørdag N-4KO, vi håper du koser deg og har det bra 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (1 time siden): 😊😊😊 Hurra! En av kattepusene 😻☺️ Da koser dere dere alle tre 😊😻😻 N-4K0 skrev (6 timer siden): God lørdag til alle mine forumvenner 😊 MR SPEED skrev (6 timer siden): Mine favoritt serier star wars star trek halo X files WALKING dead Supernatural sikkert flere serier da spør Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godlørdagskveld.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (18 minutter siden): Yes! Liv på en lørdag 🥳 Sånn, nå ble det litt mer liv her 😁 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godlørdagskveld.♥️♥️ God lørdagskveld gode forumbestekompiser 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godlørdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk og god lørdagskveld til dere også 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (5 minutter siden): God lørdagskveld gode forumbestekompiser 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk og god lørdagskveld til dere også 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin lørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin lørdagskveld.♥️♥️ Det har vi, og håper at dere også har det🍀☘️❤️ Vi skal snart gå en kveldstur, så da får valpen det enda bedre 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det har vi, og håper at dere også har det🍀☘️❤️ Vi skal snart gå en kveldstur, så da får valpen det enda bedre 😁🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin lørdagskveld begge to. Og vi er glade for å høre at valpen er bedre. Og vi ønsker dere en godtur.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin lørdagskveld.♥️♥️ Takk det har jeg og det er det godt å høre at dere også har 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (3 minutter siden): Det har vi, og håper at dere også har det🍀☘️❤️ Vi skal snart gå en kveldstur, så da får valpen det enda bedre 😁🐶🥰 God kveldstur 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (Akkurat nå): Takk det har jeg og det er det godt å høre at dere også har 😊😊☺️☺️ God kveldstur 😊🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du har en fin lørdagskveld. Og vi har en fin lørdagskveld begge to.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin lørdagskveld begge to. Og vi er glade for å høre at valpen er bedre. Og vi ønsker dere en godtur.♥️♥️ Det er godt å høre 🐶🥰 Entern skrev (4 minutter siden): Takk det har jeg og det er det godt å høre at dere også har 😊😊☺️☺️ God kveldstur 😊🐶🥰 Tusen❤️takk til deg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) jeg venter bare på at valpen skal våkne fra den lille luren sin 😂🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er godt å høre 🐶🥰 Tusen❤️takk til deg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) jeg venter bare på at valpen skal våkne fra den lille luren sin 😂🐶🥰 Han drømmer sikkert spennende valpedrømmer 🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (2 minutter siden): Han drømmer sikkert spennende valpedrømmer 🐶🥰 Ja, han lå og knurret i søvne nå nettopp 🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, han lå og knurret i søvne nå nettopp 🤣🐶🥰 Oioioi da drømte han noe spennende, kanskje han jaget en DIGER katt 🐶😼 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå