Delvis Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (2 timer siden): Det med Donald er noe med en STOR IDIOT FRA USA😡 Donald er ingen dumming. Bare uheldig 😉 Donald Duck altså. Edit: Skjønner hintet nå. Trump skulle heller hete Skrue 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Delvis skrev (11 minutter siden): Donald er ingen dumming. Bare uheldig 😉 Donald Duck altså. Edit: Skjønner hintet nå. Trump skulle heller hete Skrue Donald Duck er på mange måter en tragisk (anti-)helt, særlig i de gamle korte historiene til Carl Barks 😀 (Står mye om det i Donaldismen, som først og fremst er en parodi på litteraturhistorie og doktoravhandlinger, men som og inneholder mye fakta om Donald 😁) Trump er definitivt en skrue, men vet ikke om jeg ville sammenlignet han med Skrue McDuck, i alle fall ikke hvis Skrue hørte det, da hadde det nok blitt harde stokkeslag på meg 😲🫨😵💫 (Skrue er jo en self made man som aldri gjorde noe direkte kriminelt, og veldig stolt av begge 😁 om enn også i aller høyeste grad en beinhard kapitalist) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Den idioten donald trump blir president igjen pokker sorry 😡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg har det fint, og håper at dere og alle som leser også har det fint og koser dere 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg har det fint, og håper at dere og alle som leser også har det fint og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss, og vi håper at dere også koser dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars God lørdag til alle mine forumvenner 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss, og vi håper at dere også koser dere.♥️♥️ Det er koselig å høre, vi kosær vårs🐶🥰👍 N-4K0 skrev (4 minutter siden): God lørdag til alle mine forumvenner 😊 God lørdag N-4KO, vi håper du koser deg og har det bra 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er koselig å høre, vi kosær vårs🐶🥰👍 God lørdag N-4KO, vi håper du koser deg og har det bra 🍀☘️🐶🥰 Likewise, håper du og Voffelure har det bra 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): ♥️♥️ ♥️♥️ Det ble så stille her i natt så jeg sovna ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Mine favoritt serier star wars star trek halo X files WALKING dead Supernatural sikkert flere serier da spør Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Pusene veksler fælt gitt nå ligger Frida på Fanget mitt Tuss har lagt seg i hylla til Frida 😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Tegningen min kjære far fikk av Sykehjemslegens datter da han passet henne mens legen gikk sin visitt henger på æresplassen Far var stolt av denne 😉 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (4 timer siden): Tegningen min kjære far fikk av Sykehjemslegens datter da han passet henne mens legen gikk sin visitt henger på æresplassen Far var stolt av denne 😉 Veldig koselig 😊🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (4 timer siden): Pusene veksler fælt gitt nå ligger Frida på Fanget mitt Tuss har lagt seg i hylla til Frida 😊😻😻 Høres ut som om begge to har det kjempehyggelig 😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars N-4K0 skrev (4 timer siden): God lørdag til alle mine forumvenner 😊 God lørdag 😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Entern skrev (Akkurat nå): Veldig koselig 😊🥰 Ja det var det 😊🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Entern skrev (1 minutt siden): Veldig koselig 😊🥰 Ser du pelsen nede i hjørnet ? 😻🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Forfatter Del Skrevet 9. mars Entern skrev (1 minutt siden): Høres ut som om begge to har det kjempehyggelig 😻😻 Ja de har det 😻😻 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det var det 😊🥰 😊😊😊 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ser du pelsen nede i hjørnet ? 😻🥰 Hurra! En av kattepusene 😻☺️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja de har det 😻😻 Da koser dere dere alle tre 😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå