MR SPEED Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Nice 😎 Hvil du dere ha bilder av den ??? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars MR SPEED skrev (42 minutter siden): Hvil du dere ha bilder av den ??? Ja vi må få se bilder av den ferdige LEGO-kunsten din 😉🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars MR SPEED skrev (17 timer siden): Helvis bedre ligger ingen smerter sitter litt smerte da exe hente mat på kjøkenet å do au au au au au au au for vært skritt men ga f@@n da begynte på STAR WARS millennium falcon 👍❤️😃😎☺️😉😊😇😃😀😆😁 mitt favoritt rom ship tusen års falken 👍❤️😃😁😇😀😎☺️😉😊 Ja det var ett fint skip har du USS Entreprise også eller ? 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (18 timer siden): Lenge siden jeg har lagd pizza, kanskje jeg skal lage det til helgen 😋🐶🥰 Ja Pizza har jeg vel ikke lagd siden 2012-2013 Glutenfri for pappas del ja det må du gjøre 😋🐶😻🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars Sånn da fikk jeg brukt pressa også og presset ned skaftet på hakka også 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars Utepus 😻 endelig er han/hun tilbake fikk kost med den idag også etter ett ublidt møte mellom halen og foten i vinter 😻😻 5 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ja Pizza har jeg vel ikke lagd siden 2012-2013 Glutenfri for pappas del ja det må du gjøre 😋🐶😻🥰 Da syns jeg du også skal ta å lage pizza en dag 😃🍕 Vet ikke om jeg får tid nå i helgen. Men jeg skal i hvertfall få lagd pizza i løpet av påsken, om ikke før 😊 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Utepus 😻 endelig er han/hun tilbake fikk kost med den idag også etter ett ublidt møte mellom halen og foten i vinter 😻😻 Det var en fiiin pus 😻🥰 Jeg vil ha og kose med 😁 Håper du og de to andre kattene har det bra 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det var ett fint skip har du USS Entreprise også eller ? 😀 Lego har lisens for Star Wars, men aldri hatt for Star Trek såvidt jeg vet, så jeg tviler på at USS Enterprise finnes i Lego. Det må evt. bli et av klonemerkene som lager sett med deler som ligner på, men ikke er Lego. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det var ett fint skip har du USS Entreprise også eller ? 😀 Nei Lego selger ikke den brukte ca 20.000 på Halo Mega blokk i usa da var det billig er Halo fan ut over fingrene Lego selger ikke Halo megabloks da noen sett her av Halo megabloks den her mitt bilde er blir i skapet til orker bygge den opp stort HALO MEGABLOKS CA 5000.kr til 6000.kr da Halo ❤️👍😁😀😎😊😍😇😀😃😄😁😆🙂😊☺️🥹 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Maskinfører skrev (4 timer siden): Utepus 😻 endelig er han/hun tilbake fikk kost med den idag også etter ett ublidt møte mellom halen og foten i vinter 😻😻 Så fin kattepus 😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars MR SPEED skrev (6 timer siden): Ferdig med pose 8 nå ❤️kjøpt den her nå❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars MR SPEED skrev (21 minutter siden): Nei Lego selger ikke den brukte ca 20.000 på Halo Mega blokk i usa da var det billig er Halo fan ut over fingrene Lego selger ikke Halo megabloks da noen sett her av Halo megabloks den her mitt bilde er blir i skapet til orker bygge den opp stort HALO MEGABLOKS CA 5000.kr til 6000.kr da Halo ❤️👍😁😀😎😊😍😇😀😃😄😁😆🙂😊☺️🥹 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Maskinfører skrev (4 timer siden): Sånn da fikk jeg brukt pressa også og presset ned skaftet på hakka også 😀 Maskinfører skrev (4 timer siden): Utepus 😻 endelig er han/hun tilbake fikk kost med den idag også etter ett ublidt møte mellom halen og foten i vinter 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Cassidy Tvillingene Digger Legotråden din.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars MR SPEED skrev (31 minutter siden): @Maskinfører Hei ser fint ut åpner den og sjekker etter jeg har svart de andre her 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mars Forfatter Del Skrevet 7. mars Entern skrev (53 minutter siden): Så fin kattepus 😻😻😻😻 Ja den er fin vært her 5-6 år den 😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja den er fin vært her 5-6 år den 😻😻😻😻 Så koselig 😻☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå