Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Del Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade inni oss.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. mars Forfatter Del Skrevet 5. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👍👍 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker å prate med deg her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker å prate med deg her.♥️♥️ Takk takk i like måte ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Takk takk i like måte ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker å poste i denne koselige tråden her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å poste i denne koselige tråden her.♥️♥️ Ja er det ❤️❤️ var på kirkegården i stad og nedenfor der mamma og pappa ligger der lå det kisterester på plenen de skal være glad for at folk ikke har kommet seg på kirkegården ennå elles ville det vært bilder i avisa 😉 jeg som tidligere Kirkegårds vaktmester/Graver tåler sånt men ikke alle 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja er det ❤️❤️ var på kirkegården i stad og nedenfor der mamma og pappa ligger der lå det kisterester på plenen de skal være glad for at folk ikke har kommet seg på kirkegården ennå elles ville det vært bilder i avisa 😉 jeg som tidligere Kirkegårds vaktmester/Graver tåler sånt men ikke alle 😉 Cassidy Tvillingene kan forstå at folk som ikke er vant til sånt kan reagere på sånne ting. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars MR SPEED skrev (5 minutter siden): 😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan forstå at folk som ikke er vant til sånt kan reagere på sånne ting. Ja det gjør jeg også 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør jeg også 😀😀 Cassidy Tvillingene synes at det er bra.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Frida er rar lager masse ekle skrik i stua deretter går hun inn på soverommet til pappa og legger seg i skapet i ett par timer så kommer hun tilbake og i mellomtiden så er det masse rare lyder var bak ved tv,n også er søsknene evt moren på besøk ❓😀 kosete er hun og 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra.👨🦰👩🦰👍👍 Ja det er det 😀👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Maskinfører skrev (42 minutter siden): Ja det er det 😀👍👍 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Maskinfører skrev (1 time siden): Ja jeg også ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå