Entern Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars MR SPEED skrev (1 time siden): Flying Eagle boogie DORTOR Han skal jeg sjekke ut MR SPEED 😀👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars MR SPEED skrev (3 timer siden): Flying Eagle boogie DORTOR ♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Blues høres kjedelig ut for meg, gi meg heller trance og techno Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Blues høres kjedelig ut for meg, gi meg heller trance og techno Ok da 😃 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Jeg er ikke skrudd sammen for å like gammel musikk, jeg liker best nyere musikk type elektronisk. Jeg liker litt 70-80-tallsrock da, bl.a. en håndfull sanger fra Bruce Springsteen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars N-4K0 skrev (2 timer siden): Blues høres kjedelig ut for meg, gi meg heller trance og techno Er det her noe @N-4K0 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Tjaa, hardcore er ikke helt meg, men mer i den retningen, ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars N-4K0 skrev (3 minutter siden): Tjaa, hardcore er ikke helt meg, men mer i den retningen, ja. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Brukbart, men heller ikke helt meg. Ikke kast bort tida di på dette, du skal slippe det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Brukbart, men heller ikke helt meg. Ikke kast bort tida di på dette, du skal slippe det Sitter bare på ræva å venter det skal blir mandag kiropraktoren, nesten da er smerter gir faen i smerte stillene for de virker ikke er bedre da men smertene er der gå på do gå stol å krøke for avbelaster ryggen samme reise meg au au Ayu au har smerter er der blir bedre etter 50% etter mandag neste time er det nok vekk har jeg bygget opp MILLENNIUM FALCON STAR WARS DA ER SMERTENE BORTE NÅ NOOO ORKET TATT 1 pose resta må vente 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Du skulle kanskje prøvd å få deg litt mer hvile, det gjør jeg når jeg ikke er bra, men det blir kanskje vanskelig med skikkelig vond rygg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars N-4K0 skrev (6 minutter siden): Du skulle kanskje prøvd å få deg litt mer hvile, det gjør jeg når jeg ikke er bra, men det blir kanskje vanskelig med skikkelig vond rygg. Gjør det 😃 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars (endret) Endret 2. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Jeg tror jeg skal kjøpe denne, jeg 😀 https://lekekassen.no/lego-star-wars-75375-millennium-falcon Og så har jeg skikkelig lyst på denne: https://lekekassen.no/lego-technic-42181-tung-vtol-lasteferge-lt81 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 timer siden): Cassidy Tvillingene liker heller ikke øl. Samme her. Drikker faktisk ikke alkohol i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars N-4K0 skrev (3 minutter siden): Jeg tror jeg skal kjøpe denne, jeg 😀 https://lekekassen.no/lego-star-wars-75375-millennium-falcon Og så har jeg skikkelig lyst på denne: https://lekekassen.no/lego-technic-42181-tung-vtol-lasteferge-lt81 Se bedre pris Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mars Forfatter Del Skrevet 2. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Cassidy Tvillingene har ikke sett henne på en stund på KG. Ikke det nei sorry sovna til Åndenes Makt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mars Forfatter Del Skrevet 2. mars Vi vil ha svart og ikke Rød Frida 😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars (endret) MR SPEED skrev (2 timer siden): Se bedre pris Har du sett, jeg som trodde Lekekassen hadde best pris over en måned ventetid da, det gidder jeg ikke Endret 2. mars av N-4K0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå