Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige her inne vil vi ha positivitet og ikke negativitet. Ja sånn vil vi ha det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes ikke at du må være sånn gledesdreper her inne da @Quakecry😉😉 Nei @Quakecry må ikke være det 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Så lenge trådstarter aksepterer at man bruker tonnevis av emojis er det vel ikke noe problem? Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har brukt opp likes kvoten vår i dag, så derfor bruker vi så mange emojier i dag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja sånn vil vi ha det 🥰🥰 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei @Quakecry må ikke være det Cassidy Tvillingene er 100% enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Her hadde det skjedd mye siden sist jeg stakk innom. Fortsett god jul, og god natt til alle sammen 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 N-4K0 skrev (2 minutter siden): Så lenge trådstarter aksepterer at man bruker tonnevis av emojis er det vel ikke noe problem? Bare for han Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg visste ikke engang at det er et maks antall likes man kan gi på én dag, men det gir litt mening. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er 100% enige.👨🦰👩🦰👍👍 Det er bra 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 leticia skrev (Akkurat nå): Her hadde det skjedd mye siden sist jeg stakk innom. Fortsett god jul, og god natt til alle sammen Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt @leticia😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra 👍👍 Det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg visste ikke engang at det er et maks antall likes man kan gi på én dag, men det gir litt mening. Cassidy Tvillingene er helt spinnville på å gi likes vi.😉😉 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Quakecry skrev (12 minutter siden): Ro litt ned på emoijbruken jrf. https://www.diskusjon.no/guidelines Slutt eller gir jeg deg navnet FORUM TROLLET 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også. Det er bra 😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at du ennå er våken vi @MR SPEED😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 😻 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Det er bra 🥰🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Har du fest her i natt @Maskinfører? Det er så koselig livat her ❤️ 🥳🥂 Jeg har alenefest i stua og koser meg med dansefoten🤣🤪🥰🥳 Ja enig i at det er gøy med masse likes og emojis i denne tråden 🥳🥰🤪🤣 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Det er jo bra da 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 leticia skrev (29 minutter siden): Her hadde det skjedd mye siden sist jeg stakk innom. Fortsett god jul, og god natt til alle sammen Ja, det skjer noe koselig hele tiden og alle er glad og har det så bra de kan her inne 🥰 Tusen takker og det samme til deg 😊🎅🌕 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå