Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (2 minutter siden): Fikk forresten en fin pakke i posten i dag jeg også! 🙂 Bursdagspresang til en som har fått platespiller! 🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er mye bra musikk der.♥️♥️ trn100 skrev (2 minutter siden): Er så gammel at jeg har lov til å tøyse litt jeg 😉 Men faktum er at jeg ikke har hørt noe særlig av musikken hans egentlig. Cassidy Tvillingene skjønte den vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): @trn100 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😍😍😍😍😍😍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😍😍😍😍😍😍 Cassidy Tvillingene Digger The King.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Siden jeg skal i fengsel på lørdag, men jeg kommer tilbake altså! 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Så da er det greit Maskinfører at jeg legger favorittlåtene ut her, ettersom de dukker opp? 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (3 minutter siden): Siden jeg skal i fengsel på lørdag, men jeg kommer tilbake altså! 😉 Cassidy Tvillingene bare Megadigger den sangen der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Så da er det greit Maskinfører at jeg legger favorittlåtene ut her, ettersom de dukker opp? 🙂 Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig bra musikk.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bare Megadigger den sangen der.♥️♥️ Det er noe fullstendig galt med alderen deres! 😄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Det er noe fullstendig galt med alderen deres! 😄 Kanskje har Cassidy Tvillingene bygd en tidsmaskin å reist i tid, men det blir vår hemmelighet.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (5 minutter siden): Så da er det greit Maskinfører at jeg legger favorittlåtene ut her, ettersom de dukker opp? 🙂 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Kanskje har Cassidy Tvillingene bygd en tidsmaskin å reist i tid, men det blir vår hemmelighet.😉😉 Ha ha 😄 Fantastisk! 🙂 Lover å ikke si det bort! 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Føler meg velkommen her, takk for det ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (2 minutter siden): Ha ha 😄 Fantastisk! 🙂 Lover å ikke si det bort! 😉 Cassidy Tvillingene elsker den sangen der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Blues.💙💙 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene elsker den sangen der.♥️♥️ Da har dere sikkert hørt denne også? 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (1 minutt siden): Da har dere sikkert hørt denne også? 🙂 Jepp, Cassidy Tvillingene bare digger den sangen der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Blues.💙💙 Litt nyere Blues! Elsker denne råe damen! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Litt nyere Blues! Elsker denne råe damen! ❤️ Cassidy Tvillingene synes også at hun er skikkelig bra.💙💙 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes også at hun er skikkelig bra.💙💙 Nå har dere gjort det igjen! Jeg får ikke lagt meg! 😮 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå