Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (På 28.2.2024 den 1:13 PM):

De som spillet inn musikken på SUN RECORDS ESSENTIAL gjorde en bra jobb TOPP JOBB

jerry lee Lewis 

Johnny cash

Carl Perkins 

Roy Orbison 

THE KING OF ROCK AND ROLL

TCB HILL BILLY CAT

ELVIS AARON Presley 

Fantastisk gjeng du ramser opp selv om Elvis aldri har vært en stor favoritt hos meg, uten at jeg vet hvorfor... 😉
 

Lenke til kommentar
trn100 skrev (Akkurat nå):

Fantastisk gjeng du ramser opp selv om Elvis aldri har vært en stor favoritt hos meg, uten at jeg vet hvorfor... 😉
 

Cassidy Tvillingene har vært Elvis Presley fans siden vi var 11 år. Og vi har vært The Beatles fans siden vi var 12 år, og vi har vært Rolling Stones fans siden vi var 13 år.♥️♥️♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdag.♥️♥️

En strålende torsdag ønskes 🙂

Snart helg også! Lørdag skal jeg i fengsel! 😮

Ja altså gamle Ringerike fengsel som nå fungerer som Restaurant! 🙂 Har bestilt 2 timer med vann og brød 😉

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har vært Elvis Presley fans siden vi var 11 år. Og vi har vært The Beatles fans siden vi var 12 år, og vi har vært Rolling Stones fans siden vi var 13 år.♥️♥️♥️♥️

Skal ikke spørre hvor gamle dere er nå 😉

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er 20 år gamle nå vi.:yes::yes:

20 år unge vel? 😮

Men helt fantastisk at dere hører på samme musikken som jeg gjorde da jeg var 20! Noe varer evig, og det gjelder ikke mye av musikken som produseres i dag 😉

Lenke til kommentar
trn100 skrev (Akkurat nå):

20 år unge vel? 😮

Men helt fantastisk at dere hører på samme musikken som jeg gjorde da jeg var 20! Noe varer evig, og det gjelder ikke mye av musikken som produseres i dag 😉

Cassidy Tvillingene tenker at musikken som lages i dag, kanskje trenger noen tiår på å godgjøre seg. Vi sier at det er litt sånn med musikk som det er med vin, den trenger noen tiår å godgjøre seg på.😉😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tenker at musikken som lages i dag, kanskje trenger noen tiår på å godgjøre seg. Vi sier at det er litt sånn med musikk som det er med vin, den trenger noen tiår å godgjøre seg på.😉😉

Med noen forbehold! Ingen liker Justin Bieber! 😮

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at musikken hans er helt ok. Vi liker mesteparten av musikken, fra 1950-Tallet og frem til i dag.🥰🥰

Er så gammel at jeg har lov til å tøyse litt jeg 😉 Men faktum er at jeg ikke har hørt noe særlig av musikken hans egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...