Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Delvis skrev (3 minutter siden): Jeg blir sulten av å se god mat. Det er mye som frister når jeg er i butikken. Kjøper ofte mer enn jeg burde 🙂 Cassidy Tvillingene er i akkurat samme båt som deg der vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Delvis skrev (2 minutter siden): Jeg blir sulten av å se god mat. Det er mye som frister når jeg er i butikken. Kjøper ofte mer enn jeg burde 🙂 Hva med www.oda.com kjøpe på nett gjør selv vær uke 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Hva med www.oda.com kjøpe på nett gjør selv vær uke Der sier Cassidy Tvillingene nei. Vi liker best å handle mat i fysiske butikker. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Der sier Cassidy Tvillingene nei. Vi liker best å handle mat i fysiske butikker. 1. dere slipper gå i butikken dere kjøper på net exe pc 2 oda får varer tidligere en hva rema får 3. Kjøpte boble melkesjokolade på oda reklamen kom lenge etter på da 4 kan bestille i dag exe 09 til 15 exe varene kommer exe 10:15 til 11:25 i morgen Endret 28. februar av MR SPEED Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Der sier Cassidy Tvillingene nei. Vi liker best å handle mat i fysiske butikker. Der er jeg helt enige med dere 😎 Og så liker jeg å bruke selvbetjent kasse. Bruker det bare nå. 🙂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Delvis skrev (1 minutt siden): Der er jeg helt enige med dere 😎 Og så liker jeg å bruke selvbetjent kasse. Bruker det bare nå. 🙂 Husk da kjøpe 1 svær, bare ikke som i bilde 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (20 minutter siden): Hva med www.oda.com kjøpe på nett gjør selv vær uke Sjekket og de leverer ikke her heller. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Da må dere ha en riktig GOOD natt da Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Delvis skrev (1 time siden): Høres ut som et interessangt prosjekt å jobbe med 🙂 Sånn arbeid liker jeg også, men har dessverre ikke helse til å orke så mye lenger. Det var vikelig mye jeg kunne tenkt meg å ta fatt på 😎 Ja så lenge det er rett frem jobb så er det ikke så verst skal males i sommer da så om ett par år skal kledning og vinduer skiftes ja de artig sånt ja det hadde vært artig 😀 har du så dårlig helse altså ? ☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (26 minutter siden): 1. dere slipper gå i butikken dere kjøper på net exe pc 2 oda får varer tidligere en hva rema får 3. Kjøpte boble melkesjokolade på oda reklamen kom lenge etter på da 4 kan bestille i dag exe 09 til 15 exe varene kommer exe 10:15 til 11:25 i morgen Cassidy Tvillingene er uenige, vi foretrekker fysiske butikker.😉😉 Delvis skrev (22 minutter siden): Der er jeg helt enige med dere 😎 Og så liker jeg å bruke selvbetjent kasse. Bruker det bare nå. 🙂 Cassidy Tvillingene er ikke noe glade i selvbetjente kasser. Vi vil bli betjente av mennesker og ikke maskiner. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (19 minutter siden): Da må dere ha en riktig GOOD natt da Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar 30 Stk rørepinner for 44,90,- var ikke verst det syns jeg 1,49,- pr pinne grrrr nå kom jeg på at jeg glømte White-Sprite jaja får bruke Aspen 4 Takts da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin natt, enten dere skal sove eller være våkne.♥️♥️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Maskinfører skrev (14 minutter siden): har du så dårlig helse altså ? ☹️ Har noen greier og orker ikke helt sånn som før. er ikke akkurat ungdom lenger. Var ikke vel engang ungdom da jeg registrerte meg her for 22 år siden Men skal ikke klage altså, det går ganske bra. 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Delvis skrev (2 minutter siden): Har noen greier og orker ikke helt sånn som før. er ikke akkurat ungdom lenger. Var ikke vel engang ungdom da jeg registrerte meg her for 22 år siden Men skal ikke klage altså, det går ganske bra. 🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig at du kommer på besøk til oss her i denne koselige tråden.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig at du kommer på besøk til oss her i denne koselige tråden.🥰🥰 Takk dere er veldig hyggelige og kule 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Delvis skrev (5 minutter siden): Takk dere er veldig hyggelige og kule 😎 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi synes også at du er veldig kul.🥰🥰😎😎 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Delvis skrev (12 minutter siden): Har noen greier og orker ikke helt sånn som før. er ikke akkurat ungdom lenger. Var ikke vel engang ungdom da jeg registrerte meg her for 22 år siden Men skal ikke klage altså, det går ganske bra. 🙂 Nei jeg ser den far hadde Astma og Kols så jeg har arvet hans etterlatenskaper så er nok å gjøre 25 år uten vedlikehold gjør jo sitt men så lenge man kan gjøre noe selv så går det jo det er bra 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene er helt enige i det vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Lykke til med oppussingen av huset, @Maskinfører sikkert mye å ta tak i etter 25 år. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå