Maskinfører Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Sånn da er det snart Biltema og kjøpe rørepinner sånn at jeg kan grunne vinduer i morgen 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar I dag er det visst 29 år siden min bestefar sovnet inn også 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (6 timer siden): De som spillet inn musikken på SUN RECORDS ESSENTIAL gjorde en bra jobb TOPP JOBB jerry lee Lewis Johnny cash Carl Perkins Roy Orbison THE KING OF ROCK AND ROLL TCB HILL BILLY CAT ELVIS AARON Presley ♥️♥️ Lenke til kommentar
leticia Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Maskinfører skrev (53 minutter siden): Sånn da er det snart Biltema og kjøpe rørepinner sånn at jeg kan grunne vinduer i morgen Du høres ut som en flink arbeidskar du maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin onsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar leticia skrev (40 minutter siden): Du høres ut som en flink arbeidskar du maskinfører Ja jeg er jo det har arvet ett hus fra 1978 så har jo litt å gjøre 😉😉😀 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene synes at det er bra å ha ting å gjøre. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Gleder til klokka 13:40 i morgen 👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene gleder oss til å spise Fish and Chips i morgen.🐟🐟🍟🍟😋😋 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Maskinfører skrev (43 minutter siden): Ja jeg er jo det har arvet ett hus fra 1978 så har jo litt å gjøre 😉😉😀 Høres ut som et interessangt prosjekt å jobbe med 🙂 Sånn arbeid liker jeg også, men har dessverre ikke helse til å orke så mye lenger. Det var vikelig mye jeg kunne tenkt meg å ta fatt på 😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ha planer, enten de blir noe av dem eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene mare elsker Cheez Ballz.🟡🟡😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene mare elsker Cheez Ballz.🟡🟡😋😋🥰🥰 Vet men den her er bedre da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Vet men den her er bedre da Cassidy Tvillingene elsker Ostepopp også.🌙🌙😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker Ostepopp også.🌙🌙😋😋🥰🥰 Den er mye bedre slå til før jeg gjør det CC ❤️❤️🤣🤣🤪🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (7 minutter siden): Den er mye bedre slå til før jeg gjør det CC ❤️❤️🤣🤣🤪🤪 Ha Ha, den likte Cassidy Tvillingene.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ko ko ko ko 🤣🤣😃😃 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ko ko ko ko 🤣🤣😃😃 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene synes at den er Helt Toppers.🤣🤣 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Jeg blir sulten av å se god mat. Det er mye som frister når jeg er i butikken. Kjøper ofte mer enn jeg burde 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå