trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Dere må slutte å oppmuntre meg altså! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Dere må slutte å oppmuntre meg altså! 😉 Cassidy Tvillingene skal prøve å skjerpe oss, men vi lover ingenting altså.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Denne vakre damen dukket plutselig opp også! Kanskje like greit å gi opp den tidlige kvelden? 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene skal prøve å skjerpe oss, men vi lover ingenting altså.😉😉🥰🥰 Nemlig 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (3 minutter siden): Nemlig 😉 🤣🤣🥰🥰 trn100 skrev (3 minutter siden): Denne vakre damen dukket plutselig opp også! Kanskje like greit å gi opp den tidlige kvelden? 😉 Cassidy Tvillingene synes at du har skikkelig bra musikksmak.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at du har skikkelig bra musikksmak.♥️♥️ Vedlig gjensidig det altså, og den direkte årsaken til at man fremdeles er våken! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (5 minutter siden): Vedlig gjensidig det altså, og den direkte årsaken til at man fremdeles er våken! 😉 Cassidy Tvillingene synes at musikk er en bra våkenmedisin.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at musikk er en bra våkenmedisin.😉😉🥰🥰 Så da jeg tror vi fortsetter med sovemusikk, og så tar vi våkne musikken om noen timer? 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Så da jeg tror vi fortsetter med sovemusikk, og så tar vi våkne musikken om noen timer? 😉 Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig sang og en flott duett med to flotte artister.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig sang og en flott duett med to flotte artister.♥️♥️ Er bare vakkert, det aller meste ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (3 minutter siden): Er bare vakkert, det aller meste ❤️ Cassidy Tvillingene her helt enige vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Går rett vest dette, i forhold til sovingen, i alle fall 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (1 minutt siden): Går rett vest dette, i forhold til sovingen, i alle fall 😉 Cassidy Tvillingene gjetter at du har blitt mer våken av all denne bra musikken her??😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du har blitt mer våken av all denne bra musikken her??😉😉🥰🥰 Samme problemet hver gang 😉 Absolutt ikke "wasted" altså! Noe å ta med seg videre ❤️ To musikkgenre som funker utrolig bra sammen! Endret 26. februar av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (5 minutter siden): Samme problemet hver gang 😉 Absolutt ikke "wasted" altså! Noe å ta med seg videre ❤️ To musikkgenre som funker utrolig bra sammen! Cassidy Tvillingene sitt Motto er: Listen To Good Music Are Never Wasted.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Gjør et forsøk til med denne, men gleder meg til å se/høre dere igjen ❤️ Pass på dere selv og hverandre! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (3 minutter siden): Gjør et forsøk til med denne, men gleder meg til å se/høre dere igjen ❤️ Pass på dere selv og hverandre! ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du tar turen innom denne tråden her snart igjen. For vi synes at det er hyggelig og koselig å prate med deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du tar turen innom denne tråden her snart igjen. For vi synes at det er hyggelig og koselig å prate med deg.♥️♥️ Fordi vi deler sånt, tror jeg ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (15 minutter siden): Fordi vi deler sånt, tror jeg ❤️ Cassidy Tvillingene er to skikkelige fans av Celtic Woman.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) De som spillet inn musikken på SUN RECORDS ESSENTIAL gjorde en bra jobb TOPP JOBB jerry lee Lewis Johnny cash Carl Perkins Roy Orbison THE KING OF ROCK AND ROLL TCB HILL BILLY CAT ELVIS AARON Presley Endret 28. februar av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå