Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar N-4K0 skrev (2 timer siden): Ja, stemmer, fredag og lørdag det kylling, gjerne grillet og pommes frites er også godt 😋 😋😋 leticia skrev (1 time siden): God søndag alle sammen Jeg skal snart lage suksesskake. Nam 🍰 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at Løvburger er Løvsteik i Hamburgerbrød med dressing og salat vi @N-4K0 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Det er vel en mindre størrelse løvsteik da? For jeg har bare sett løvsteik i størrelse som er altfor stor for hamburgerbrød. Men jeg ser ikke helt poenget, for løvsteik smaker ganske likt hamburger såvidt jeg kan huske og en hamburger med løvsteik istedet for burger virker for likt til å ha noe å si. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (6 minutter siden): Det er vel en mindre størrelse løvsteik da? For jeg har bare sett løvsteik i størrelse som er altfor stor for hamburgerbrød. Men jeg ser ikke helt poenget, for løvsteik smaker ganske likt hamburger såvidt jeg kan huske og en hamburger med løvsteik istedet for burger virker for likt til å ha noe å si. Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at når man steiker løvsteik så krymper den sånn at den får plass i et hamburgerbrød, det er litt skummelt å tenke på. Siden det er fett som gjør at løvsteiken krymper, da er det en god del fett i løvsteik. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg vet at de stort sett krymper, men trodde ikke de krymper så mye at de går i hamburgerbrød. Den stikker kanskje utfor litt? Jaja, mer burger er alltid digg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg vet at de stort sett krymper, men trodde ikke de krymper så mye at de går i hamburgerbrød. Den stikker kanskje utfor litt? Jaja, mer burger er alltid digg Cassidy Tvillingene er enige med deg i at mer burger alltid er digg. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg kom på en morsom ting ang. ost og hull: Jo mer ost du har, jo mer hull har du. Jo mindre ost du har, jo mindre hull har du. Ergo, jo mer ost du har, jo mindre ost har du. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg kom på en morsom ting ang. ost og hull: Jo mer ost du har, jo mer hull har du. Jo mindre ost du har, jo mindre hull har du. Ergo, jo mer ost du har, jo mindre ost har du. Ja Cassidy Tvillingene forstår at dette er dagens Cheesetalk vi.🤣🤣🧀🧀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (6 minutter siden): Y so cheesy? Jepp, svarer Cassidy Tvillingene som de Ostomanene vi er.🧀🧀🤣🤣 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Homer Simpson voice: Mmmmmmm, cheeeeese 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (3 minutter siden): Homer Simpson voice: Mmmmmmm, cheeeeese 😋 Cassidy Tvillingene så mye på Simpsons da vi var 11-12 år. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (3 minutter siden): The Simpsons er artig Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Barney Gumble, fylliken på Moe's Tavern, er en av de morsomste Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Barney Gumble, fylliken på Moe's Tavern, er en av de morsomste Cassidy Tvillingene synes at han er ganske morsom ja.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle får en finmandag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar God mandag fra meg også. Rart hvordan vi legger opp vårt liv etter "ei uke" - syv dager - timer og minutter. Hadde vi ikke gjort det, så hadde alt vært "rett frem" i tid. Jeg ser nemlig ei uke som en rund ting, en sirkel og vi går rundt i ring, ender opp på samme plassen hele tiden. Mandag er ny start hele tiden og fredag er HURRA-dag og så er det helg og da SKAL vi slå oss løs, eller i alle fall må vi skulle noe spesielt da "for det er helg"!!! Rare greier. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godmandag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå