Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel en mindre størrelse løvsteik da? For jeg har bare sett løvsteik i størrelse som er altfor stor for hamburgerbrød.

Men jeg ser ikke helt poenget, for løvsteik smaker ganske likt hamburger såvidt jeg kan huske og en hamburger med løvsteik istedet for burger virker for likt til å ha noe å si.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (6 minutter siden):

Det er vel en mindre størrelse løvsteik da? For jeg har bare sett løvsteik i størrelse som er altfor stor for hamburgerbrød.

Men jeg ser ikke helt poenget, for løvsteik smaker ganske likt hamburger såvidt jeg kan huske og en hamburger med løvsteik istedet for burger virker for likt til å ha noe å si.

Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at når man steiker løvsteik så krymper den sånn at den får plass i et hamburgerbrød, det er litt skummelt å tenke på. Siden det er fett som gjør at løvsteiken krymper, da er det en god del fett i løvsteik.:yes::yes:

Lenke til kommentar

God mandag fra meg også. :)  Rart hvordan vi legger opp vårt liv etter "ei uke" - syv dager - timer og minutter. 
Hadde vi ikke gjort det, så hadde alt vært "rett frem" i tid. Jeg ser nemlig ei uke som en rund ting, en sirkel og vi går rundt i ring, ender opp på samme plassen hele tiden. Mandag er ny start hele tiden og fredag er HURRA-dag og så er det helg og da SKAL vi slå oss løs, eller i alle fall må vi skulle noe spesielt da "for det er helg"!!!  Rare greier. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...