Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en Fin og Godnatt, enten dere sover eller er våkne.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene føler ikke at vi er klare for kjæledyr ennå, vi har fortsatt en litt skakkjørtdøgnrytme. Dere er de som er perfekt for hund eller katt dere har mye kjærlighet CC ❤️❤️👍👍😃😃😍😍😁😁😋😋😀😀😊😊😄😄😀😀😃😃😄😄😁😁😆😆🤣🤣😂😂😅😅🥹🥹☺️☺️😊😊😍🙃🙃🥰🥰😍😍😇🙂🙂🙂🙂🥰😍🥰😍😍🥰😍😍🥰😍😍🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar MR SPEED skrev (1 time siden): Dere er de som er perfekt for hund eller katt dere har mye kjærlighet CC ❤️❤️👍👍😃😃😍😍😁😁😋😋😀😀😊😊😄😄😀😀😃😃😄😄😁😁😆😆🤣🤣😂😂😅😅🥹🥹☺️☺️😊😊😍🙃🙃🥰🥰😍😍😇🙂🙂🙂🙂🥰😍🥰😍😍🥰😍😍🥰😍😍🥰 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade inni hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en Fin og Godnatt, enten dere sover eller er våkne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar MR SPEED skrev (4 timer siden): ♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Jeg har vært og handlet og har nettopp spist hvitløksnadder 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar (endret) N-4K0 skrev (4 minutter siden): Jeg har vært og handlet og har nettopp spist hvitløksnadder 😋 Cassidy Tvillingene er veldig glade i Hvitløkssnadder.🧄🧄😋😋 Endret 23. februar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Jeg skal ta en ny runde med taco snart, kanskje ila. helgen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Cassidy Tvillingene elsker Taco vi.🌮🌮😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): We dig the taco! Cassidy Tvillingene har en liten mistanke om at vi kanskje digger litt sterkere taco enn deg.😋😋🌮🌮🧄🧄🌶️🌶️😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar DET kan vi nok være enig i, jeg er ikke skapt for sterk mat Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar N-4K0 skrev (5 minutter siden): DET kan vi nok være enig i, jeg er ikke skapt for sterk mat Cassidy Tvillingene forstår, vi elsker sterk mat. Vi mener at man ikke har levd før man har hatt skikkelig kjeftbrann.🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Nja, jeg heller mot å unngå selvpining i form av sånne ting jeg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Nja, jeg heller mot å unngå selvpining i form av sånne ting jeg Cassidy Tvillingene synes at sterk chili er herlig selvpining vi.🔥🔥🌶️🌶️🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Dere om det, vi er alle forskjellige jeg skulle gjerne hatt mye høyere smerteterskel og tålt sterk mat, men det er som det er. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Jeg liker sterk mat spesielt indisk men har en terskel, kjempesterk kinesisk blir for sterk faktisk 🥵 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Jeg liker litt styrke i maten, men det må ikke ta bort smaken av det jeg spiser. Har sett menneske som begynte å svette kraftig på indisk restaurant, sterkeste styrke, og ble helt stille mens måltidet ble kjempet ned i magen og det så ikke ok ut. Hun var ikke helt seg selv etterpå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Jeg digger butter chicken og lignende som tikka masala, men jeg kjøpte en sånn ferdigrett av førstnevnte for noen år siden som var skikkelig kjeftbrann 🥵 Fersk&Ferdig sin mener jeg er mild og den er god, eneste negative i den er koriander. Jeg er en av de ~20% som har denne genetiske greia som gjør at koriander smaker såpeaktig. Det er dog ikke nok til å holde meg unna butter chicken og jeg kjøper det av og til nedpriset 😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå