Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden):

Cassidy Tvillingene føler ikke at vi er klare for kjæledyr ennå,:no::no: vi har fortsatt en litt skakkjørtdøgnrytme.:yes::yes:

Dere er de som er perfekt for hund eller katt dere har mye kjærlighet CC ❤️❤️👍👍😃😃😍😍😁😁😋😋😀😀😊😊😄😄😀😀😃😃😄😄😁😁😆😆🤣🤣😂😂😅😅🥹🥹☺️☺️😊😊😍🙃🙃🥰🥰😍😍😇🙂🙂🙂🙂🥰😍🥰😍😍🥰😍😍🥰😍😍🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 time siden):

Dere er de som er perfekt for hund eller katt dere har mye kjærlighet CC ❤️❤️👍👍😃😃😍😍😁😁😋😋😀😀😊😊😄😄😀😀😃😃😄😄😁😁😆😆🤣🤣😂😂😅😅🥹🥹☺️☺️😊😊😍🙃🙃🥰🥰😍😍😇🙂🙂🙂🙂🥰😍🥰😍😍🥰😍😍🥰😍😍🥰

Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade inni hjertene våre.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg liker litt styrke i maten, men det må ikke ta bort smaken av det jeg spiser. Har sett menneske som begynte å svette kraftig på indisk restaurant, sterkeste styrke, og ble helt stille mens måltidet ble kjempet ned i magen og det så ikke ok ut. Hun var ikke helt seg selv etterpå. :( 

Lenke til kommentar

Jeg digger butter chicken og lignende som tikka masala, men jeg kjøpte en sånn ferdigrett av førstnevnte for noen år siden som var skikkelig kjeftbrann 🥵 

Fersk&Ferdig sin mener jeg er mild og den er god, eneste negative i den er koriander. Jeg er en av de ~20% som har denne genetiske greia som gjør at koriander smaker såpeaktig. Det er dog ikke nok til å holde meg unna butter chicken og jeg kjøper det av og til nedpriset 😋 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...