Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (3 minutter siden):

Ja, det viktigste er å være mentalt klar for det. Men det er nok lurt av dere å bli litt mer voksne og selv føle dere klare. Jeg var jo det, men stresset med masse annet dill dall og følte at det ble for mye. Jeg har en tendens til å unngå for mye ansvar pga oppveksten der jeg hadde altfor mye ansvar. Det kan ødelegge endel og gjøre at jeg ikke får gjort ting pga angst osv. Og at jeg ikke har troen på meg selv og at jeg får til ting. Men sannheten er at jeg egentlig er veldig flink og noen ganger bare må kastes i det for å komme meg videre og få gjort det jeg vil og ønsker å gjøre. 

Cassidy Tvillingene forstår, og vi tenker at du og valpen har det veldig fint og koselig sammen.♥️♥️

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene forstår, og vi tenker at du og valpen har det veldig fint og koselig sammen.♥️♥️

Ja, stort sett har vi det veldig fint 🐶🥰 Men det hender jeg må være streng og da tror jeg han syns at jeg er veldig fæl 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja, stort sett har vi det veldig fint 🐶🥰 Men det hender jeg må være streng og da tror jeg han syns at jeg er veldig fæl 🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene forstår, vi gjetter at han gir deg valpeblikket hver gang du er streng.🤣🤣😉😉🥰🥰

Endret av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene forstår, vi gjetter at han gir deg valpeblikket hver gang du er streng.🤣🤣😉😉🥰🥰

Ja da, han er flink til å se ut som om han har det helt grusomt noen ganger. Og så lager han noen misfornøyde lyder når han ikke får viljen sin 🤣🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden):

Cassidy Tvillingene forstår, vi synes at vi ser og hører det for oss, han er en valp som vet hva han vil forstår vi.🤣🤣🥰🥰

Stort sett er han veldig snill og samarbeidsvillig 🐶🥰 Men han er halvt husky og de kan være ganake dramatiske. Bare å søke på "dramatic husky" på youtube, så kan dere se noen eksempler🤣🤣🤣 Han er særdeles lite glad i å bli badet og fønet, da er det endel uleprating om hvor forferdelig han har det 😁

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Stort sett er han veldig snill og samarbeidsvillig 🐶🥰 Men han er halvt husky og de kan være ganake dramatiske. Bare å søke på "dramatic husky" på youtube, så kan dere se noen eksempler🤣🤣🤣 Han er særdeles lite glad i å bli badet og fønet, da er det endel uleprating om hvor forferdelig han har det 😁

Cassidy Tvillingene forstår at han legger inn badeprotester og føneprotester.🤣🤣🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene forstår at han legger inn badeprotester og føneprotester.🤣🤣🥰🥰

Her er et eksempel, heldigvis er ikke valpen min så ille, men jeg lurer innimellom på hva naboene tror jeg holder på med 🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (18 minutter siden):

Jeg har lyst på en katt, gjerne helsvart og helst skikkelig kosete 🥰

Jeg hadde en sånn katt før, hun ble ganske gammel og var utrolig flott. Koste ikke med hvem som helst, men masse med meg 😻🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden):

Ha Ha, Cassidy Tvillingene ser at bading ikke er populært i den gården nei.🤣🤣🥰🥰

Huskyer er kjent for å være dramatiske når de blir badet 🤣🤣🤣

Nå har jeg sittet å sett på hunde og katte-videoer på youtube. Er veldig trøtt så skal legge meg nå. Men fant denne morsomme shorts-videoen som jeg må dele 😆😻🐶🥰 God natta alle sammen, håper dere får en fin natt videre 🍀☘️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde en sånn katt før, hun ble ganske gammel og var utrolig flott. Koste ikke med hvem som helst, men masse med meg 😻🥰

Huskyer er kjent for å være dramatiske når de blir badet 🤣🤣🤣

Nå har jeg sittet å sett på hunde og katte-videoer på youtube. Er veldig trøtt så skal legge meg nå. Men fant denne morsomme shorts-videoen som jeg må dele 😆😻🐶🥰 God natta alle sammen, håper dere får en fin natt videre 🍀☘️

Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...