Delvis Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt @Delvis😴😴💤💤🥱🥱 Trippelure skrev (17 timer siden): Ja, helt enig! Man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot en selv. Be the person you want to meet 😃 Valpen og jeg ønsker deg en god natt med fine og fredelige drømmer 🍀☘️🐶🥰 Takk 🙂 Det ble en fin natt med med masse veldig rare drømmer som vanlig, men har glemt alt nå Ja det ordtaket er velig fint, helt enig. Men det kan være veldig vanskelig å etterleve til fulle. Men det er en fin ting å ha som målsetting. 🙂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (3 timer siden): Et bilde her og et bilde der, det blir mange bilder av sånt 😉🐶🥰 Kommer med bilder av Lego sett 42——- finner ikke modellen på Google for gammel men har bilder ok 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Delvis skrev (1 time siden): Takk 🙂 Det ble en fin natt med med masse veldig rare drømmer som vanlig, men har glemt alt nå Ja det ordtaket er velig fint, helt enig. Men det kan være veldig vanskelig å etterleve til fulle. Men det er en fin ting å ha som målsetting. 🙂 Så bra at det ble en fin natt, håper du har en fin kveld også 🍀☘️🐶🥰 Ja, vanskelig kan det være, men øvelse gjør mester (det er jeg selv et eksempel på 😅) og det som er godt og bra er ikke alltid så lett, akkurat som selve livet 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (9 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere og alle som leser 🍀☘️🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 MR SPEED skrev (6 timer siden): Et bilde her å et der 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): 🥰🥰🐶🐶 🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): 🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (13 timer siden): Ja, jeg bor i en leilighet uten mulighet for en katt å gå ut, utenom verandaen. Jeg kunne fått en omplasseringskatt som er innekatt fra før, men det var litt mye om og men. De fleste katter vil jo ut og jeg syns ikke det er helt OK med innekatt. Og så kan jeg jo ikke dra på tur i skogen og bli borte noen dager/uker om jeg har en innekatt. Det skrev jeg også i innlegget du svarte på 🙃 Ok, skjønner. Ja, jeg skjønner selvsagt det med å ikke kunne dra et sted og være i flere dager, og jeg skjønner resten mtp. ubeleilig utendørstilgang for katten. Det hadde nok blitt litt av det samme her hvis jeg skulle fått meg en katt, for det er flere katter i nabolaget som vandrer fritt og det måtte enten blitt innekatt eller utekatt som kunne bli involvert i slåssing med andre katter. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene vil nok vente litt før vi får oss katt eller hund. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Alltid lurt å vente så man er sikker på at man kan gi et dyr det beste hjemmet 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Alltid lurt å vente så man er sikker på at man kan gi et dyr det beste hjemmet Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (9 minutter siden): Alltid lurt å vente så man er sikker på at man kan gi et dyr det beste hjemmet Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.👨🦰👩🦰👍👍 Helt enig 🐶🥰 Jeg var ikke helt 100% klar for en hund, men så ble han født og det var bare meningen at han skulle bli min. Hvis man venter lenge fordi alt skal være "perfekt", blir ting ofte ikke noe av. Og jeg var egentlig ganske klar for en hund selvom det var litt overveldende fordi det gikk så fort. Jeg hadde jo ønsket meg hund i 8år allerede, men ikke anskaffet meg en fordi jeg følte at jeg aldri ble klar nok 😅🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🐶🥰 Jeg var ikke helt 100% klar for en hund, men så ble han født og det var bare meningen at han skulle bli min. Hvis man venter lenge fordi alt skal være "perfekt", blir ting ofte ikke noe av. Og jeg var egentlig ganske klar for en hund selvom det var litt overveldende fordi det gikk så fort. Jeg hadde jo ønsket meg hund i 8år allerede, men ikke anskaffet meg en fordi jeg følte at jeg aldri ble klar nok 😅🐶🥰 Cassidy Tvillingene føler ikke at vi er klare for kjæledyr ennå, vi har fortsatt en litt skakkjørtdøgnrytme. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (4 minutter siden): The Agreers Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (12 minutter siden): Jeg var ikke helt 100% klar for en hund, men så ble han født og det var bare meningen at han skulle bli min Det høres skikkelig koselig ut 🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene føler ikke at vi er klare for kjæledyr ennå, vi har fortsatt en litt skakkjørtdøgnrytme. Det skjønner jeg godt. Dere er også ganske unge og har nettopp startet voksenlivet. Litt annerledes med meg som er 38, og har planlagt og ønsket meg hund i 8år, men hele tiden utsatt fordi jeg ikke følte jeg var klar. Vel, det hendte endel ting i livet mitt også som gjorde at jeg ikke kunne ha hun en periode der. Men jeg hadde nok ikke skaffet meg hund på 8år til om ikke valpen kom ved en tilfeldighet. Moren hans var 7år gammel og har alltid nektet å parre seg. Plutselig en dag løp hun over til nabohunden som stod bundet fast, parret seg og ble drektig med to valper. Tjuvparring 🤣 Jeg visste ikke det og kom tilfeldigvis på besøk dagen etter at han ble født, fordi jeg gikk tur i området. Og de visste jo at jeg egentlig ønsket meg en hund, så det var bare: "Nå har vi en hund til deg". Og resten er historie 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene synes at det høres både veldig søtt og koselig ut vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (15 minutter siden): The Agreers N-4K0 skrev (2 minutter siden): Det høres skikkelig koselig ut 🥰 Ja det var og er det 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg godt. Dere er også ganske unge og har nettopp startet voksenlivet. Litt annerledes med meg som er 38, og har planlagt og ønsket meg hund i 8år, men hele tiden utsatt fordi jeg ikke følte jeg var klar. Vel, det hendte endel ting i livet mitt også som gjorde at jeg ikke kunne ha hun en periode der. Men jeg hadde nok ikke skaffet meg hund på 8år til om ikke valpen kom ved en tilfeldighet. Moren hans var 7år gammel og har alltid nektet å parre seg. Plutselig en dag løp hun over til nabohunden som stod bundet fast, parret seg og ble drektig med to valper. Tjuvparring 🤣 Jeg visste ikke det og kom tilfeldigvis på besøk dagen etter at han ble født, fordi jeg gikk tur i området. Og de visste jo at jeg egentlig ønsket meg en hund, så det var bare: "Nå har vi en hund til deg". Og resten er historie 🐶🥰 Cassidy Tvillingene vil nok fortsatt vente med kjæledyr vi. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vil nok fortsatt vente med kjæledyr vi. Ja, det viktigste er å være mentalt klar for det. Men det er nok lurt av dere å bli litt mer voksne og selv føle dere klare. Jeg var jo det, men stresset med masse annet dill dall og følte at det ble for mye. Jeg har en tendens til å unngå for mye ansvar pga oppveksten der jeg hadde altfor mye ansvar. Det kan ødelegge endel og gjøre at jeg ikke får gjort ting pga angst osv. Og at jeg ikke har troen på meg selv og at jeg får til ting. Men sannheten er at jeg egentlig er veldig flink og noen ganger bare må kastes i det for å komme meg videre og få gjort det jeg vil og ønsker å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå