Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (10 minutter siden):

Helt enig, det har vært et av mine favorittdikt siden jeg var liten 😍 Besteforeldrene mine hadde det på en hustavle på kjøkkenet sitt 🐶🥰

Cassidy Tvillingene synes at det er et fint dikt, og vi er helt enige med det som er skrevet i diktet.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er et fint dikt, og vi er helt enige med det som er skrevet i diktet.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Enighetsgjengen 🥳🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Tusen❤️takk! Klemmer tilbake fra meg, og du hadde sikkert fått masse kos og susser fra valpen om han så deg 😂 Han elsker ALLE 🐶🥰

Jeg elsker å kose med hunder og katter 🥰🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (13 minutter siden):

Jeg elsker å kose med hunder og katter 🥰🤗

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

♥️♥️

Det elsker Cassidy Tvillingene også.♥️♥️🐶🐶😻😻

Jeg også 😃😺🐶🥰 Enighetsgjengen 🥳

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har katten som vårt favorittdyr nummer 1, og vi har hunden som vårt favorittdyr nummer 2.😻😻🐶🐶♥️♥️

Egentlig har jeg også det 🤫 Men jeg kan ikke ha katt her jeg bor nå. Og så passer det dårlig med at jeg liker å forsvinne i skogen noen dager eller et par uker. Da passer det bedre med en hund som kan bli med og være turkamerat 🐶🥰 Men dere må ikke sladre om det til valpen min 😁 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Egentlig har jeg også det 🤫 Men jeg kan ikke ha katt her jeg bor nå. Og så passer det dårlig med at jeg liker å forsvinne i skogen noen dager eller et par uker. Da passer det bedre med en hund som kan bli med og være turkamerat 🐶🥰 Men dere må ikke sladre om det til valpen min 😁 

Hysj Hysj, hemmeligheten din er trygg hos Cassidy Tvillingene.🤫🤫😉😉🥰🥰

Trippelure skrev (2 minutter siden):

Kunne vært navnet på et band 😎

Cassidy Tvillingene er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Hysj Hysj, hemmeligheten din er trygg hos Cassidy Tvillingene.🤫🤫😉😉🥰🥰

Cassidy Tvillingene er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Tusen❤️takk 🐶🥰

Enighetsgjengen...WooHooWooHooHooooooooo 🥳

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Tusen❤️takk 🐶🥰

Enighetsgjengen...WooHooWooHooHooooooooo 🥳

♥️♥️

Trippelure skrev (Akkurat nå):

Nå holder jeg på å sovne her, så nå må jeg legge meg. Har hatt en lang dag og var tidlig oppe. Godnatta alle sammen, håper dere får sove godt og drømme no' flott når dere legger dere 🍀☘️🐶🥰

Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 timer siden):

Du kan ikke ha katt, men du kan ha hund som stort sett er flere ganger større? 🤔

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 time siden):

Du kan ikke ha katt, men du kan ha hund som stort sett er flere ganger større? 🤔

Ja, jeg bor i en leilighet uten mulighet for en katt å gå ut, utenom verandaen. Jeg kunne fått en omplasseringskatt som er innekatt fra før, men det var litt mye om og men. De fleste katter vil jo ut og jeg syns ikke det er helt OK med innekatt. Og så kan jeg jo ikke dra på tur i skogen og bli borte noen dager/uker om jeg har en innekatt. Det skrev jeg også i innlegget du svarte på 🙃

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...