N-4K0 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar 🤗 stor klem til dere som har eller har hatt angst eller lignende! 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): 🤗 stor klem til dere som har eller har hatt angst eller lignende! Tusen Takk, Cassidy tvillingene blir varme i hjertene våre, siden du tenker på oss.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Dere må blitt forelska i forumet da @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Dere må blitt forelska i forumet da @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene er gifte med forumet, vi er jo Mr. Diskusjon.no og Mrs. Diskusjon.no.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er gifte med forumet, vi er jo Mr. Diskusjon.no og Mrs. Diskusjon.no.😉😉 Da kommer je til bryllupet deres da 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Da kommer je til bryllupet deres da 😃 Cassidy Tvillingene kan fortelle at bryllupet var i 2018 vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar N-4K0 skrev (1 time siden): 🤗 stor klem til dere som har eller har hatt angst eller lignende! Takk det er mange forståelsefulle mennesker her 🙂 Nå sier jeg god natt, har tatt en halv sovepille jeg nå. Skal litt tidlig opp i morgen, for jeg skal handle og handle for noen andre også og må prøve å sove mye i natt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Delvis skrev (7 minutter siden): Takk det er mange forståelsefulle mennesker her 🙂 Nå sier jeg god natt, har tatt en halv sovepille jeg nå. Skal litt tidlig opp i morgen, for jeg skal handle og handle for noen andre også og må prøve å sove mye i natt. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt @Delvis😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar N-4K0 skrev (1 time siden): 🤗 stor klem til dere som har eller har hatt angst eller lignende! Tusen❤️takk! Klemmer tilbake fra meg, og du hadde sikkert fått masse kos og susser fra valpen om han så deg 😂 Han elsker ALLE 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Delvis skrev (23 minutter siden): Takk det er mange forståelsefulle mennesker her 🙂 Nå sier jeg god natt, har tatt en halv sovepille jeg nå. Skal litt tidlig opp i morgen, for jeg skal handle og handle for noen andre også og må prøve å sove mye i natt. Ja, helt enig! Man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot en selv. Be the person you want to meet 😃 Valpen og jeg ønsker deg en god natt med fine og fredelige drømmer 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Cassidy Tvillingene er gifte med forumet, vi er jo Mr. Diskusjon.no og Mrs. Diskusjon.no.😉😉 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🐶🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Cassidy Tvillingene sender våre Varmetanker og Varmeklemmer til alle dere våre forumvenner.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🐶🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre Varmetanker og Varmeklemmer til alle dere våre forumvenner.🥰🥰♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Jeg sender varme klemmer og varme tanker tilbake til dere 🥰 Og valpen sender masse koser og susser 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (6 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Jeg sender varme klemmer og varme tanker tilbake til dere 🥰 Og valpen sender masse koser og susser 🐶🥰 Cassidy Tvillingene sender tanker og klemmer tilbake til både deg og til valpen.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender tanker og klemmer tilbake til både deg og til valpen.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ Nå ble vi glade 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Nå ble vi glade 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene er også glade når dere er glade.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er også glade når dere er glade.🥰🥰🐶🐶 En hustavle Det er en lykke i livet som ikke vendes til lede: Det at du gleder en annen det er den eneste glede Det er en sorg i verden som ingen tårer kan lette: Det at det var for sent da du skjønte dette Ingen kan resten av tiden stå ved en grav og klage Døgnet har mange timer året har mange dage - Arnulf Øverland 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (32 minutter siden): En hustavle Det er en lykke i livet som ikke vendes til lede: Det at du gleder en annen det er den eneste glede Det er en sorg i verden som ingen tårer kan lette: Det at det var for sent da du skjønte dette Ingen kan resten av tiden stå ved en grav og klage Døgnet har mange timer året har mange dage - Arnulf Øverland Cassidy Tvillingene synes at dette er et bra dikt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er et bra dikt.🥰🥰 Helt enig, det har vært et av mine favorittdikt siden jeg var liten 😍 Besteforeldrene mine hadde det på en hustavle på kjøkkenet sitt 🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå