Delvis Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (1 time siden): Hallo hallo. Håper du har sovet godt da 😊 Takk våkner alltid noen ganger om natten, og kan jeg ha litt angst og sånt, men sovner som regel igjen om ikke lenge. Det har gått rimelig bra i det siste 🙂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Delvis skrev (14 minutter siden): Takk våkner alltid noen ganger om natten, og kan jeg ha litt angst og sånt, men sovner som regel igjen om ikke lenge. Det har gått rimelig bra i det siste 🙂 Jeg vet hvordan det er. Har selv en traumediagnose og har hatt mye mareritt hele livet og våkner jo da med angst. Det har roet seg litt for meg de siste årene, og at jeg vekker meg selv og har lært meg lucid dreaming. Bra at det har gått bra for deg med søvn i det siste! Det er skikkelig digg å få sove lenge og godt når man har hatt mye problemer med søvnen 🤤😴🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar N-4K0 skrev (1 time siden): God dag, god dag Dette her er meteorologisk institutt 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. februar Forfatter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.🥰🥰😻😻 Tusen takk det varmer 🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 timer siden): Cassidy Tvillingene elsker også den sangen der.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar N-4K0 skrev (2 timer siden): God dag, god dag Dette her er meteorologisk institutt 😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Delvis skrev (1 time siden): Takk våkner alltid noen ganger om natten, og kan jeg ha litt angst og sånt, men sovner som regel igjen om ikke lenge. Det har gått rimelig bra i det siste 🙂 Trippelure skrev (1 time siden): Jeg vet hvordan det er. Har selv en traumediagnose og har hatt mye mareritt hele livet og våkner jo da med angst. Det har roet seg litt for meg de siste årene, og at jeg vekker meg selv og har lært meg lucid dreaming. Bra at det har gått bra for deg med søvn i det siste! Det er skikkelig digg å få sove lenge og godt når man har hatt mye problemer med søvnen 🤤😴🐶🥰 Cassidy Tvillingene er også plaget av angst til tider begge to, vi vet hvordan det er. Det er ikke noe kjekt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (1 time siden): MR SPEED skrev (20 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er også plaget av angst til tider begge to, vi vet hvordan det er. Det er ikke noe kjekt. Jeg håper dere begge klarer å jobbe dere ut av det og leve blomstrende angstfrie liv ❤️🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Rolling stones Hører på den videoen her ❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg håper dere begge klarer å jobbe dere ut av det og leve blomstrende angstfrie liv ❤️🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har heldigvis ikke så ofte angst nå lengre noen av oss. Vi hadde mye mer angst da vi var 14-15 år gamle. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Rolling stones Hører på den videoen her ❤️❤️❤️❤️❤️ 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Er du pizza elsker se her da elsker du grandis se da her Max 3 https://dinside.dagbladet.no/okonomi/tar-grandis-grep-stor-ettersporsel/81010558 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Cassidy Tvillingene liker godt Grandis vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Må ha 5 min nå til neste bygg da hva sier ikke vent å se Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Må ha 5 min nå til neste bygg da hva sier ikke vent å se Cassidy Tvillingene venter i spenning vi.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene venter i spenning vi.😉😉🥰🥰 Mente ROLLING STONES DA 😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Mente ROLLING STONES DA 😜 Cassidy Tvillingene vet, vi venter alltid i spenning når vi skal få bilder eller videoer av The Beatles og Rolling Stones.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har heldigvis ikke så ofte angst nå lengre noen av oss. Vi hadde mye mer angst da vi var 14-15 år gamle. Det er godt å høre at det går bedre med dere! 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er godt å høre at det går bedre med dere! 🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er også glade for at det går fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå