Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja vi også ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): ♥️♥️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Vi ønsker deg en godfredagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker deg en godfredagsmorgen.♥️♥️ Godfredagsmorgen ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Opprettet en alt-konto på Kvinneguiden. Det tok ikke lang tid før jeg ble utestengt uten forklart årsak. Det er høyst sannsynlig at det var den beryktede Rhodiola som ikke likte tråden min "Hvorfor er Kvinneguiden så populært?". I den tråden beskrev jeg i en kommentar, Diskusjon som mer sivilisert og mer rasjonelt enn emosjonelt. Tråden ble slettet akkurat da jeg ble utestengt. Morsom fyr 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Martelè skrev (2 timer siden): Opprettet en alt-konto på Kvinneguiden. Det tok ikke lang tid før jeg ble utestengt uten forklart årsak. Det er høyst sannsynlig at det var den beryktede Rhodiola som ikke likte tråden min "Hvorfor er Kvinneguiden så populært?". I den tråden beskrev jeg i en kommentar, Diskusjon som mer sivilisert og mer rasjonelt enn emosjonelt. Tråden ble slettet akkurat da jeg ble utestengt. Morsom fyr Maskinfører skrev (6 timer siden): Godfredagsmorgen ♥️♥️ Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ Fin og god fredag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april SVK2 skrev (4 timer siden): God helg! Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god fredag ❤️ ❤️ Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april Forfatter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også fin og god fredagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vi ønsker dere også fin og god fredagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (1 time siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Vi ønsker deg en fin og god lørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god lørdag.♥️♥️ Vi ønsker dere en fin og god Lørdag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (17 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god Lørdag ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. april Forfatter Del Skrevet 27. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Maskinfører skrev (50 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi ønsker deg en godsøndagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå