Kassettspiller Skrevet fredag kl 07:26 Del Skrevet fredag kl 07:26 Ønsker deg god bedring @Maskinfører! ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 07:58 Forfatter Del Skrevet fredag kl 07:58 Kassettspiller skrev (31 minutter siden): Ønsker deg god bedring @Maskinfører! ❤️ Tusen takk @Kassettspiller ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 10:45 Forfatter Del Skrevet fredag kl 10:45 Den helvettes fastlegeordningen gir jeg ikke mye for nå er jeg utmeld heldigvis 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 11:23 Del Skrevet fredag kl 11:23 (endret) Maskinfører skrev (39 minutter siden): Den helvettes fastlegeordningen gir jeg ikke mye for nå er jeg utmeld heldigvis Det var dumt gjort av deg å melde deg seg ut @Maskinfører 😢😢😢😢😢😢 Hvis du blir dauv syk da må du ha en lege…… da jeg hadde øre verk da var overlykkelig da for hadde en lege nå null smerter da etter på ….. smertehelvete hadde melt meg ut da nå hadde vert et smertehelvete da nå mf meld deg inn igjen da priser du deg lykkelig for du har en legge plz gjør du trengter legen når smertene er på værst da 😢😢😢😢😢 PLS GJØR DET Endret fredag kl 11:27 av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 11:29 Del Skrevet fredag kl 11:29 Maskinfører skrev (42 minutter siden): Den helvettes fastlegeordningen gir jeg ikke mye for nå er jeg utmeld heldigvis Hva skjedde? Håper du i det minste er satt på venteliste hos en annen fastlege😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 11:39 Forfatter Del Skrevet fredag kl 11:39 Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Hva skjedde? Håper du i det minste er satt på venteliste hos en annen fastlege😊 Nei de har ikke ledig timer og det er heller ingen andre leger som ledig plasser heller ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 11:41 Forfatter Del Skrevet fredag kl 11:41 MR SPEED skrev (16 minutter siden): Det var dumt gjort av deg å melde deg seg ut @Maskinfører 😢😢😢😢😢😢 Hvis du blir dauv syk da må du ha en lege…… da jeg hadde øre verk da var overlykkelig da for hadde en lege nå null smerter da etter på ….. smertehelvete hadde melt meg ut da nå hadde vert et smertehelvete da nå mf meld deg inn igjen da priser du deg lykkelig for du har en legge plz gjør du trengter legen når smertene er på værst da 😢😢😢😢😢 PLS GJØR DET Leste du ikke ? Jeg er Dausjuk og legen hadde ikke tid til meg bestefaren min hadde 300 i blodtrykk når han døde pappa onkel og tante sliter med høyt blodtrykk naturligvis gjør jeg også det da 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 11:42 Del Skrevet fredag kl 11:42 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei de har ikke ledig timer og det er heller ingen andre leger som ledig plasser heller ☹️ Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Hva skjedde? Håper du i det minste er satt på venteliste hos en annen fastlege😊 MR SPEED skrev (17 minutter siden): Det var dumt gjort av deg å melde deg seg ut @Maskinfører 😢😢😢😢😢😢 Hvis du blir dauv syk da må du ha en lege…… da jeg hadde øre verk da var overlykkelig da for hadde en lege nå null smerter da etter på ….. smertehelvete hadde melt meg ut da nå hadde vert et smertehelvete da nå mf meld deg inn igjen da priser du deg lykkelig for du har en legge plz gjør du trengter legen når smertene er på værst da 😢😢😢😢😢 PLS GJØR DET Maskinfører skrev (56 minutter siden): Den helvettes fastlegeordningen gir jeg ikke mye for nå er jeg utmeld heldigvis Maskinfører skrev (56 minutter siden): Den helvettes fastlegeordningen gir jeg ikke mye for nå er jeg utmeld heldigvis Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk @Kassettspiller ❤️ Kassettspiller skrev (4 timer siden): Ønsker deg god bedring @Maskinfører! ❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Leste du ikke ? Jeg er Dausjuk og legen hadde ikke tid til meg bestefaren min hadde 300 i blodtrykk når han døde pappa onkel og tante sliter med høyt blodtrykk naturligvis gjør jeg også det da 😀 Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 11:43 Forfatter Del Skrevet fredag kl 11:43 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ Vi ønsker dere også fin og god fredag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 11:45 Del Skrevet fredag kl 11:45 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei de har ikke ledig timer og det er heller ingen andre leger som ledig plasser heller ☹️ Man får legetime på dagen ved alvor. Løsning kan være å finne en ny fastlege i en annen kommune. Lengre reisevei, men da slipper man å vente så lenge😃 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 11:56 Forfatter Del Skrevet fredag kl 11:56 Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Man får legetime på dagen ved alvor. Løsning kan være å finne en ny fastlege i en annen kommune. Lengre reisevei, men da slipper man å vente så lenge😃 Ikke på Færder dessverre ☹️ ja det gjør man men man er avhengig av og ikke gå for langt noe som er resultatet 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 16:18 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:18 Fikk legetime 28 April det er jo alt for lenge og vente skal de ta livet av meg ? Har hørt om hjertesvikt og bestefar hadde 300 i blodtrykk og nekta og få til lege klarer knapt og gå til bilen uten å ligge rett ut @Tussi 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:53 Del Skrevet fredag kl 16:53 Maskinfører skrev (33 minutter siden): Fikk legetime 28 April det er jo alt for lenge og vente skal de ta livet av meg ? Har hørt om hjertesvikt og bestefar hadde 300 i blodtrykk og nekta og få til lege klarer knapt og gå til bilen uten å ligge rett ut @Tussi Maskinfører skrev (4 timer siden): Ikke på Færder dessverre ☹️ ja det gjør man men man er avhengig av og ikke gå for langt noe som er resultatet Kassettspiller skrev (5 timer siden): Man får legetime på dagen ved alvor. Løsning kan være å finne en ny fastlege i en annen kommune. Lengre reisevei, men da slipper man å vente så lenge😃 Maskinfører skrev (5 timer siden): Vi ønsker dere også fin og god fredag ❤️ ❤️ Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 16:56 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Fin og god fredagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:59 Del Skrevet fredag kl 16:59 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Fin og god fredagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:10 Forfatter Del Skrevet fredag kl 17:10 Tassen kom på besøk 😀😻 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:23 Del Skrevet fredag kl 17:23 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Tassen kom på besøk 😀😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:58 Del Skrevet fredag kl 17:58 Maskinfører skrev (6 timer siden): Leste du ikke ? Jeg er Dausjuk og legen hadde ikke tid til meg bestefaren min hadde 300 i blodtrykk når han døde pappa onkel og tante sliter med høyt blodtrykk naturligvis gjør jeg også det da 😀 Nei opptatt lese på nett tankene er vært på visa som ikke kom sorry ikke leste 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 18:31 Del Skrevet fredag kl 18:31 Maskinfører skrev (2 timer siden): Fikk legetime 28 April det er jo alt for lenge og vente skal de ta livet av meg ? Husk at du kan ringe 113 ved akutte nødsituasjoner. Hvis situasjonen ikke er livstruende, men fortsatt haster, så kan du kontakte legevakten for hjelp. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:58 Del Skrevet fredag kl 18:58 Kassettspiller skrev (26 minutter siden): Husk at du kan ringe 113 ved akutte nødsituasjoner. Hvis situasjonen ikke er livstruende, men fortsatt haster, så kan du kontakte legevakten for hjelp. Vi håper at du har en fin og god fredagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå