MR SPEED Skrevet onsdag kl 00:16 Del Skrevet onsdag kl 00:16 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi skal bli lurt av deg neste år.🤣🤣👍👍 Er ikke dere 2 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 00:16 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 00:16 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Ja vi forstår, det er viktig å lade mobilen.📱📱🔋🔋👨🦰👩🦰👍👍 Ja den lader fremdeles 📳📳📱📱👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 00:20 Del Skrevet onsdag kl 00:20 Jo @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er med å @Maskinfører @TheDarkSycamore - SCM er med ❤️❤️❤️❤️❤️ skal lures 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 00:21 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 00:21 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) jeg legger meg nå pga jeg er tungpustet og har fått beskjed fra en eldre mann ut fra mine psymtomer at jeg mest sannsynligvis har høyt blodtrykk ganske høyt også så må få legetime idag natta ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 00:22 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 00:22 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jo @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er med å @Maskinfører @TheDarkSycamore - SCM er med ❤️❤️❤️❤️❤️ skal lures Det er bra ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:24 Del Skrevet onsdag kl 00:24 Maskinfører skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) jeg legger meg nå pga jeg er tungpustet og har fått beskjed fra en eldre mann ut fra mine psymtomer at jeg mest sannsynligvis har høyt blodtrykk ganske høyt også så må få legetime idag natta ❤️❤️ Vi ønsker deg Godbedring og lykke til hos legen i morgen.♥️♥️ Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja den lader fremdeles 📳📳📱📱👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:24 Del Skrevet onsdag kl 00:24 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Er ikke dere 2 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Jo @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er med å @Maskinfører @TheDarkSycamore - SCM er med ❤️❤️❤️❤️❤️ skal lures 😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 00:54 Del Skrevet onsdag kl 00:54 (endret) Tung i pusten @Maskinfører du har asma jeg har høyt blodtrykk selv ikke tung i pusten du må gå til legen 😊 Endret onsdag kl 00:58 av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 02:04 Del Skrevet onsdag kl 02:04 MR SPEED skrev (5 timer siden): Har du glemt @TheDarkSycamore - SCM det er første 1 april i dag vennen fikk lurt deg igjen som fjord 2024 nå 2025 du sa du ikke kom til bli lurt der tok du feil ser deg neste år 2026 lurer deg da å vennen 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪 Det var ikke den beste spøken jeg har vært borti. 🙄 Jeg personlig syns ikke det er morsomt og spøke med sykdommer da. Det er meg det. 😏😏 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 02:06 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 02:06 MR SPEED skrev (1 time siden): Tung i pusten @Maskinfører du har asma jeg har høyt blodtrykk selv ikke tung i pusten du må gå til legen 😊 Psymtomer stemmer bra med Høyt Blodtrykk svimmelhet brystsmerte tungpust Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 02:07 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 02:07 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker deg Godbedring og lykke til hos legen i morgen.♥️♥️ 👨🦰👩🦰👍👍 Tusen takk ❤️❤️👍👍 natta 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:17 Del Skrevet onsdag kl 02:17 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tusen takk ❤️❤️👍👍 natta Vi ønsker deg en Godnatt.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 16:55 Del Skrevet onsdag kl 16:55 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Vi ønsker deg en Godnatt.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 Se her 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:26 Del Skrevet onsdag kl 17:26 MR SPEED skrev (29 minutter siden): Se her Vi sier nam nam.😋😋 og vi ønsker deg en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 18:13 Del Skrevet onsdag kl 18:13 Må skal kjøpes men må vente DNB er seine 🤬🤬🤬🤬 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:31 Del Skrevet onsdag kl 18:31 MR SPEED skrev (17 minutter siden): Må skal kjøpes men må vente DNB er seine 🤬🤬🤬🤬 Vi synes at det er et kult påskeegg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 21:08 Del Skrevet onsdag kl 21:08 https://www.tv2.no/underholdning/disse-skal-spille-hovedrollene-i-the-beatles-filmene/17606829/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 21:21 Del Skrevet onsdag kl 21:21 MR SPEED skrev (12 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/disse-skal-spille-hovedrollene-i-the-beatles-filmene/17606829/ ♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 21:22 Del Skrevet onsdag kl 21:22 https://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/beatles-song-paul-mccartney-john-31309155 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 21:23 Del Skrevet onsdag kl 21:23 https://americansongwriter.com/3-times-an-unreleased-classic-rock-song-became-a-cult-classic/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå