Maskinfører Skrevet lørdag kl 15:03 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 15:03 Merkelig at Folk er så Naive Tom Olsen i LO sier dette Enda flere enn de fantastiske 150.000 nye arbeidsplassene som er skapt i det private næringsliv de siste årene. De skatteinntektene det gir kan igjen brukes på barnehager, skoler, sykehus og i eldreomsorgen. Eldreomsorgen ? for 20 år siden lovte Jens Stoltenberg 10 000 flere varme hender 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 15:03 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 15:03 @Tussi åssen er det med varme hender i omsorgen for tiden ? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 15:20 Del Skrevet lørdag kl 15:20 @Maskinfører se han her lager 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 15:22 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 15:22 MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Maskinfører se han her lager Ja fin den 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet lørdag kl 15:22 Del Skrevet lørdag kl 15:22 Maskinfører skrev (16 minutter siden): @Tussi åssen er det med varme hender i omsorgen for tiden ? Hm, jo, det skulle gjerne vært flere 😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 15:24 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 15:24 Tussi skrev (1 minutt siden): Hm, jo, det skulle gjerne vært flere 😅 Ja jeg kunne tenke meg det Så jens kom altså ikke med 10 000 ? 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet lørdag kl 15:29 Del Skrevet lørdag kl 15:29 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg kunne tenke meg det Så jens kom altså ikke med 10 000 ? Jens skal vel fp en sjans, men jeg er ikke optimist 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 15:38 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 15:38 Tussi skrev (7 minutter siden): Jens skal vel fp en sjans, men jeg er ikke optimist Ikke jeg heller han har lovt varme hender siden 2005 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 17:22 Del Skrevet lørdag kl 17:22 @Maskinfører https://cultfollowing.co.uk/2025/01/30/george-harrison-labelled-an-icon-for-what-he-wrote-in-diary-the-day-he-left-the-beatles/ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 17:33 Del Skrevet lørdag kl 17:33 @Tussi liker du https://faroutmagazine.co.uk/keith-richards-band-turned-world-black-white-technicolour/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:56 Del Skrevet lørdag kl 17:56 MR SPEED skrev (3 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi elsker disse Beatlesbildene.♥️♥️♥️♥️ Maskinfører skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere også fin og god Lørdag ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:58 Del Skrevet lørdag kl 17:58 MR SPEED skrev (23 minutter siden): @Tussi liker du https://faroutmagazine.co.uk/keith-richards-band-turned-world-black-white-technicolour/ MR SPEED skrev (34 minutter siden): @Maskinfører https://cultfollowing.co.uk/2025/01/30/george-harrison-labelled-an-icon-for-what-he-wrote-in-diary-the-day-he-left-the-beatles/ Maskinfører skrev (2 timer siden): Ikke jeg heller han har lovt varme hender siden 2005 Tussi skrev (2 timer siden): Jens skal vel fp en sjans, men jeg er ikke optimist Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja jeg kunne tenke meg det Så jens kom altså ikke med 10 000 ? Tussi skrev (2 timer siden): Hm, jo, det skulle gjerne vært flere 😅 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja fin den MR SPEED skrev (2 timer siden): @Maskinfører se han her lager Maskinfører skrev (2 timer siden): @Tussi åssen er det med varme hender i omsorgen for tiden ? Maskinfører skrev (2 timer siden): Merkelig at Folk er så Naive Tom Olsen i LO sier dette Enda flere enn de fantastiske 150.000 nye arbeidsplassene som er skapt i det private næringsliv de siste årene. De skatteinntektene det gir kan igjen brukes på barnehager, skoler, sykehus og i eldreomsorgen. Eldreomsorgen ? for 20 år siden lovte Jens Stoltenberg 10 000 flere varme hender Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet lørdag kl 17:59 Del Skrevet lørdag kl 17:59 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ I like måte 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:04 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:04 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi elsker disse Beatlesbildene.♥️♥️♥️♥️ Vi ønsker deg en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god lørdagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:04 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:04 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god lørdagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:05 Del Skrevet lørdag kl 18:05 Tussi skrev (4 minutter siden): I like måte 😆 Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god helg videre.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:05 Del Skrevet lørdag kl 18:05 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere også en fin og god lørdagskveld ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere også en fin og god lørdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:08 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:08 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:09 Del Skrevet lørdag kl 18:09 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:10 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 18:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå