Maskinfører Skrevet lørdag kl 00:30 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 00:30 Hehe Journalistene i Tønsbergs Blad fikk med seg min kommentar til innsparinger i kommunen fremfor innføring av Eiendomsskatt En leser mener at kantina i rådhuset kan kuttes ut, og de ansatte der begynner med matpakke. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 00:30 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 00:30 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 00:31 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 00:31 MR SPEED skrev (5 timer siden): Her skjerm kort 3d kort til 40.000kr i usa 👎👎 https://itavisen.no/2025/03/28/et-sted-gar-grensen/ Ja det vakke verst 😊 👎👎 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 00:57 Del Skrevet lørdag kl 00:57 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Ja det vakke verst 😊 👎👎 Den filmen @Maskinfører anbefaler jeg deg å se kommer netflix https://www.sortiraparis.com/no/hobbyer/kino-serie-festival/articles/54795-total-recall-en-muskulos-sci-fi-klassiker-med-arnold-schwarzenegger-i-hovedrollen 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:05 Del Skrevet lørdag kl 02:05 MR SPEED skrev (1 time siden): Den filmen @Maskinfører anbefaler jeg deg å se kommer netflix https://www.sortiraparis.com/no/hobbyer/kino-serie-festival/articles/54795-total-recall-en-muskulos-sci-fi-klassiker-med-arnold-schwarzenegger-i-hovedrollen Maskinfører skrev (1 time siden): Ja det vakke verst 😊 👎👎 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja oss også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (1 time siden): Hehe Journalistene i Tønsbergs Blad fikk med seg min kommentar til innsparinger i kommunen fremfor innføring av Eiendomsskatt En leser mener at kantina i rådhuset kan kuttes ut, og de ansatte der begynner med matpakke. Vi ønsker dere en fin og god natt til lørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 02:40 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 02:40 MR SPEED skrev (1 time siden): Den filmen @Maskinfører anbefaler jeg deg å se kommer netflix https://www.sortiraparis.com/no/hobbyer/kino-serie-festival/articles/54795-total-recall-en-muskulos-sci-fi-klassiker-med-arnold-schwarzenegger-i-hovedrollen Ja bra den 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 02:40 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 02:40 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god natt til lørdag.♥️♥️ Vi ønsker dere også fin og god Lørdagsnatt ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:46 Del Skrevet lørdag kl 02:46 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Vi ønsker dere også fin og god Lørdagsnatt ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 03:09 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 03:09 Ble litt bedre i Pusten min etter jeg tok en av Pappas Blodtrykksmedisiner Diovan så da blir det til lege snart da for sjekk av blodtrykk eller hva sier du @Tussi 😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 03:09 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 03:09 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet lørdag kl 05:02 Del Skrevet lørdag kl 05:02 Maskinfører skrev (1 time siden): Ble litt bedre i Pusten min etter jeg tok en av Pappas Blodtrykksmedisiner Diovan så da blir det til lege snart da for sjekk av blodtrykk eller hva sier du @Tussi 😀 Da tror jeg du skal til legen ja, ikke bra å ta andres medisiner, men hvis de hjelper må du jo ha hjelp for det som ligger under 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 05:11 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 05:11 Tussi skrev (7 minutter siden): Da tror jeg du skal til legen ja, ikke bra å ta andres medisiner, men hvis de hjelper må du jo ha hjelp for det som ligger under Ja jeg fant ut at de ikke er farlige så jeg prøvde en tante bruker de samme nei vet det ikke er bra og bruke andres medisiner men ja må til lege men er flere måneders ventetid ☹️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 10:22 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 10:22 (endret) Hehe @Tussi er til salgs 😻😻 hun liker kos men må lokker bort til fanget 😻😻 Endret lørdag kl 10:23 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 10:52 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 10:52 Det lukter godt i skoen der sånn 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 11:38 Del Skrevet lørdag kl 11:38 Riktig good morgen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller @Tussi 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 11:48 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 11:48 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Riktig good morgen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller @Tussi Riktig god morgen ☺️ Lenke til kommentar
Tussi Skrevet lørdag kl 12:07 Del Skrevet lørdag kl 12:07 MR SPEED skrev (28 minutter siden): Riktig good morgen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller @Tussi God morgen 😆 jeg er på jobb. Håper dere andre har fri og koser dere 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:35 Del Skrevet lørdag kl 12:35 Tussi skrev (26 minutter siden): God morgen 😆 jeg er på jobb. Håper dere andre har fri og koser dere Maskinfører skrev (45 minutter siden): Riktig god morgen ☺️ MR SPEED skrev (56 minutter siden): Riktig good morgen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller @Tussi Maskinfører skrev (1 time siden): Det lukter godt i skoen der sånn 😀 Maskinfører skrev (2 timer siden): Hehe @Tussi er til salgs 😻😻 hun liker kos men må lokker bort til fanget 😻😻 Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja jeg fant ut at de ikke er farlige så jeg prøvde en tante bruker de samme nei vet det ikke er bra og bruke andres medisiner men ja må til lege men er flere måneders ventetid ☹️ Tussi skrev (7 timer siden): Da tror jeg du skal til legen ja, ikke bra å ta andres medisiner, men hvis de hjelper må du jo ha hjelp for det som ligger under Maskinfører skrev (9 timer siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (9 timer siden): Ble litt bedre i Pusten min etter jeg tok en av Pappas Blodtrykksmedisiner Diovan så da blir det til lege snart da for sjekk av blodtrykk eller hva sier du @Tussi 😀 Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 13:04 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 13:04 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️ Vi ønsker dere også fin og god Lørdag ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 14:07 Del Skrevet lørdag kl 14:07 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå