Kassettspiller Skrevet onsdag kl 19:06 Del Skrevet onsdag kl 19:06 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei 😀 Holder nok med ei dame uansett haha 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:06 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:06 Gullpinnen min har smelta ☹️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:07 Del Skrevet onsdag kl 19:07 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Gullpinnen min har smelta ☹️ 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 19:07 Del Skrevet onsdag kl 19:07 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Gullpinnen min har smelta ☹️ Du må jo spise den opp med en gang😭 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:09 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:09 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våres også ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:10 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:10 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Du må jo spise den opp med en gang😭 Kjøpte 3 stk 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:10 Del Skrevet onsdag kl 19:10 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja våres også ♥️♥️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:10 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:11 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:11 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Holder nok med ei dame uansett haha Ja 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:13 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:13 Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Flott mann❣️Hans flotteste gave var nok når han ble pappa til deg 🎁 Si at jeg gratulerer på etterskudd til han🌸🥰 Ja tente lys på graven ♥️ ja pappa var flott en flott man og det var nok beste gaven han kunne få 🌺🌺🌸 🥰 ja du får si på etterskudd 🥰🎁🎁 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 19:14 Del Skrevet onsdag kl 19:14 Jeg skulle teste lyden i dag via opptak, men stemmen min hørtes helt grusom ut 💀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:15 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:15 Tror dette er Gullpinne ? 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:16 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:16 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg skulle teste lyden i dag via opptak, men stemmen min hørtes helt grusom ut 💀 Usj da ☹️🤔 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 19:17 Del Skrevet onsdag kl 19:17 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Usj da ☹️🤔 Har latt være å prate etter det 💀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:19 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:19 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Har latt være å prate etter det 💀 Ja hehe 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 19:20 Del Skrevet onsdag kl 19:20 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja hehe 😀 💀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:28 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:28 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): 💀 👻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:29 Del Skrevet onsdag kl 19:29 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Tror dette er Gullpinne ? Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 19:30 Del Skrevet onsdag kl 19:30 Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👻 Er det en feminist?😰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:42 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:42 Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Er det en feminist?😰 Ja 👻😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå