Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Søndagsfunderinger her. Jeg ville ikke ha likt å leve ute i rommet, eller på en annen planet i fremtiden, men om det hadde latt seg gjøre; å kunne forflytte seg en kort periode i tid, så en kunne komme til, fra og hjem igjen helt bombesikkert uten glipp, det hadde jeg likt. Jeg hadde ønsket å se min by da mine besteforeldre var nygifte og fremover...det hadde vært så ok å få litt virkelig kunnskap med egne øyne. Jeg ville også heller sett byen og landet på tiden da besteforeldrene mine var unge, og når foreldrene mine var unge 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ja, alles barndom, omgivelser, oppdragelser, leker....alt, meg selv og min egen babytid, mine foreldre og hvordan de var i den anledning. Hadde vært veldig interessant å oppleve. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Entern skrev (1 time siden): Tusen takk og gode ønsker og klemmer til deg og Frida og Tuss 😊😻😻 Tusen takk det varmer oss Frida Tuss og Maskinfører gir gode og varme ønsker og klemmer tilbake 😊😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (25 minutter siden): Tusen takk det varmer oss Frida Tuss og Maskinfører gir gode og varme ønsker og klemmer tilbake 😊😻😻 Tusen takk det var koselig 😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (1 time siden): Ja, alles barndom, omgivelser, oppdragelser, leker....alt, meg selv og min egen babytid, mine foreldre og hvordan de var i den anledning. Hadde vært veldig interessant å oppleve. Ja helt enig Hadde vært fint og morsomt å oppleve tiden da jeg var barn og ungdom som voksen 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Jeg ville dratt til bake til året 1954 var den første av fem singler på Sun Records Etter å ha fått kontrakt med RCA Records slo han gjennom i hele verden i 1956 med Heartbreak Hotel.En lang rekke av innspillingene hans fra 1950-årene er blitt klassikere hans, for eksempel ble Blue Suede Shoes Don’t be cruel Hound dog Love ME tender all shook up Jailhouse rock og KING CREOLE noen sanger fra TCB HILLBILLY CAT da 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (4 timer siden): Takk takk våkna nettopp 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Diskusjon.no funker fint for Cassidy Tvillingene også nå.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Diskusjon.no funker fint for Cassidy Tvillingene også nå.👨🦰👩🦰👍👍 ATOMIC PUNK 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): ATOMIC PUNK 😃 Kult sier Cassidy Tvillingene.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Kult sier Cassidy Tvillingene.😎😎🥰🥰 Van halen sang ICE CREAM MAN 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Entern skrev (4 timer siden): Tusen takk det var koselig 😊😻😻 Takk i like måte ja var jo det 😊😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (1 time siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (3 timer siden): Van halen sang ICE CREAM MAN 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (18 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på både deg og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på både deg og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻 Tusen takk 🥰🥰😻😻 Tuss og Frida hilser tilbake 😻😻 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører har bursdag samme dag som Alex Harvey. 😎 Alex Harvey var født den 6 februar 1935. I 1974 spilte bandet The Sensational Alex Harvey band (SAHB) i holmenkollen under ragnarock festivalen. Den 5 februar 1982 døde Alex Harvey av et hjerteattak i Belgia, dagen før han fylte 47 år gammel. Det var en stor scenepersonlighet i rockeverden som gikk bort den dagen. 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Delvis skrev (3 minutter siden): Maskinfører har bursdag samme dag som Alex Harvey. 😎 Alex Harvey var født den 6 februar 1935. I 1974 spilte bandet The Sensational Alex Harvey band (SAHB) i holmenkollen under ragnarock festivalen. Den 5 februar 1982 døde Alex Harvey av et hjerteattak i Belgia, dagen før han fylte 47 år gammel. Det var en stor scenepersonlighet i rockeverden som gikk bort den dagen. Så kult 😎😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå