Kassettspiller Skrevet i går, 17:00 Del Skrevet i går, 17:00 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det trodde faktisk jeg også ☹️ i alle fall deilig at vinteren er over for denne gang 10 måneder til neste gang 😀 Grillmat😋 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:04 Forfatter Del Skrevet i går, 17:04 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Grillmat😋 Ja Grillmat 😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 17:05 Del Skrevet i går, 17:05 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja Grillmat 😋 Ja, blir deilig med sommer snart😁 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:07 Forfatter Del Skrevet i går, 17:07 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, blir deilig med sommer snart😁 Ja det er det 😀 uff måtte starte motoren på bilen nå og få litt varme jeg ☹️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:09 Forfatter Del Skrevet i går, 17:09 Se så nydelig Solnedgang ? 😀 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 17:09 Del Skrevet i går, 17:09 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det 😀 uff måtte starte motoren på bilen nå og få litt varme jeg ☹️ Gjør det du😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:13 Forfatter Del Skrevet i går, 17:13 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Gjør det du😉 Ja det er kjølig ute ☹️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:15 Forfatter Del Skrevet i går, 17:15 Skarp luft og sur vind ☹️☹️🍃🍃🍃🌬️🌬️🌬️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 17:26 Del Skrevet i går, 17:26 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja det er kjølig ute ☹️ Jeg vet😶 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:29 Forfatter Del Skrevet i går, 17:29 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Jeg vet😶 Ja 😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:40 Del Skrevet i går, 17:40 Maskinfører skrev (40 minutter siden): Ja det trodde faktisk jeg også ☹️ i alle fall deilig at vinteren er over for denne gang 10 måneder til neste gang 😀 Kassettspiller skrev (41 minutter siden): Trodde det skulle regne utover dagen, så angret bittert på at jeg ikke hadde med paraply. Maskinfører skrev (43 minutter siden): Ja ser den 😀😀 Maskinfører skrev (44 minutter siden): Det har det ja sittet ved Sem Kirkegård og det ser ut som det regner lenger bort om det er mot Sandefjord/Telemark aner jeg ikke 😀 MR SPEED skrev (45 minutter siden): https://comicbook.com/gaming/news/xbox-game-pass-ultimate-pc-gamepass-announcement-dying/ @Maskinfører Kassettspiller skrev (51 minutter siden): Har vært ganske overskyet her, men ikke regn Maskinfører skrev (55 minutter siden): Ja 🍔 ja om en 2 måneders tid så kan jeg nok det hadde håpet det var litt varmere idag meldt regn i slutten av Uka er 7 Grader ute nå tror det regner borti der sånn ? Kassettspiller skrev (1 time siden): Godt å se at du koser deg🍔 Snart kan du ta med dama på piknik😍 Maskinfører skrev (2 timer siden): Observert i pressen de siste dager: Var det 1000 Milliarder enkelte Stortingspartier ville dele ut til Ukraina? 55 millioner for homofilt arbeid i Afrika De årlige 60 Milliardene i U-hjelp En enorm offentlig sektor (snart 3 ganger`n vs Finland). Lederlønninger i det offentlige helt over styr............over 20 millioner på enkelte 30 Milliarder foreløpig til Ett vinkraftfelt langt ute i Nordsjøen i storm og saltvann, hva kan gå galt Teppelegning av Finnmark i ubrukelig vindkraft for Melkøya som allerede fungerer fint på gasskraft (som de eksporterer) Ufattelig pengesluk til verdens største svindel Klimahysteriet med tilhørende "klimatiltak" som INGEN vet vil virke eller koste 400 millioner til HTS-terroristene i Syria (som plutselig har blitt snille siden de var Al Quaida medlemmer) Milliarder av tilkarrings-penger til Freyr og Morrow batterifabrikker som ALDRI vil produsere ett komplett batteri (ref. nylig konkursrammede Northvolt) Nytt Regjeringskvartal til tja......ingen som vet foreløpig passert 55 Milliarder, enorme sosialhjelps kostnader for innvandring (her blir det mange kommuner på Robek-lista om et par år).. Bare noe jeg kom på nå.........mens Norge forfaller (skoler barnehager sykehjem ungdomsarbeid psykiatriplasser VA-nett Jernbane (har ikke engang nok vogner langt mindre stabilt sporsystem veier (vedlikehold og kutt i nye prosjekter mens rasene kommer på løpende bånd)...........bare 10 min jeg kom på nå.......jeg kunne skrevet bok om Norsk vanstyre Vi ønsker dere en fin og god mandagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:41 Del Skrevet i går, 17:41 Maskinfører skrev (31 minutter siden): Se så nydelig Solnedgang ? 😀 Vi synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:41 Forfatter Del Skrevet i går, 17:41 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere en fin og god mandagskveld.♥️♥️ Ønsker dere også en fin og god mandagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:42 Forfatter Del Skrevet i går, 17:42 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰 Ja det er nydelig 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:43 Forfatter Del Skrevet i går, 17:43 Men dette er ennå nydeligere 🤩🥰 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:46 Del Skrevet i går, 17:46 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Men dette er ennå nydeligere 🤩🥰 Vi er helt enige.🥰🥰 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er nydelig 🥰🥰 🥰🥰 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ønsker dere også en fin og god mandagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:54 Forfatter Del Skrevet i går, 17:54 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi er helt enige.🥰🥰 🥰🥰 Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:57 Del Skrevet i går, 17:57 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 17:58 Forfatter Del Skrevet i går, 17:58 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:00 Del Skrevet i går, 18:00 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå