Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (55 minutter siden):

Ja men dette var jo god hamburger da 😀 var noe Bacon/Cheese på Burgerking på søndag 😀

IMG_20250323_142935_688.jpg

IMG_20250323_142947_253.jpg

IMG_20250323_143737_082.jpg

Maskinfører skrev (57 minutter siden):

Vi sender til dere også ❤️ ❤️ 

Maskinfører skrev (58 minutter siden):

God morgen 😀😀 ja bra de der sånn 😀😀

MR SPEED skrev (7 timer siden):

MR SPEED skrev (8 timer siden):

Vi ønsker dere en fin og god mandag.♥️♥️

Lenke til kommentar

Observert i pressen de siste dager: Var det 1000 Milliarder enkelte Stortingspartier ville dele ut til Ukraina? 55 millioner for homofilt arbeid i Afrika De årlige 60 Milliardene i U-hjelp En enorm offentlig sektor (snart 3 ganger`n vs Finland). Lederlønninger i det offentlige helt over styr............over 20 millioner på enkelte  30 Milliarder foreløpig til Ett vinkraftfelt langt ute i Nordsjøen i storm og saltvann, hva kan gå galt Teppelegning av Finnmark i ubrukelig vindkraft for Melkøya som allerede fungerer fint på gasskraft (som de eksporterer) Ufattelig pengesluk til verdens største svindel Klimahysteriet med tilhørende "klimatiltak" som INGEN vet vil virke eller koste 400 millioner til HTS-terroristene i Syria (som plutselig har blitt snille siden de var Al Quaida medlemmer) Milliarder av tilkarrings-penger til Freyr og Morrow batterifabrikker som ALDRI vil produsere ett komplett batteri (ref. nylig konkursrammede Northvolt) Nytt Regjeringskvartal til tja......ingen som vet foreløpig passert 55 Milliarder, enorme sosialhjelps kostnader for innvandring (her blir det mange kommuner på Robek-lista om et par år).. Bare noe jeg kom på nå.........mens Norge forfaller (skoler barnehager sykehjem ungdomsarbeid  psykiatriplasser VA-nett Jernbane (har ikke engang nok vogner langt mindre stabilt sporsystem veier (vedlikehold og kutt i nye prosjekter mens rasene kommer på løpende bånd)...........bare 10 min jeg kom på nå.......jeg kunne skrevet bok om Norsk vanstyre

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Godt å se at du koser deg🍔

Snart kan du ta med dama på piknik😍

Ja 🍔 ja om en 2 måneders tid så kan jeg nok det hadde håpet det var litt varmere idag meldt regn i slutten av Uka er 7 Grader ute nå tror det regner borti der sånn ? 

IMG_20250324_174128_611.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...