Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Serveren eller hva det er til diskusjon er elendig i dag, får konstant "bad gateway" og andre feilmeldinger. Cassidy Tvillingene får også det samme opp, vi merket serverfeilen klokken 12.00. Lørdag ettermiddag. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene sender våre Varmetanker og Varmeklemmer til deg.🥰🥰 Tusen takk det varmer og lese 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar Er du hivd ut av KG @Onkel_Stewart ? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tusen takk det varmer og lese 🥰🥰 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻 Tusen takk det varmer og høre Tuss og Frida hilsen tilbake 🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tusen takk det varmer og høre Tuss og Frida hilsen tilbake 🥰🥰😻😻 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere alle tre.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere alle tre.🥰🥰😻😻 Tusen takk det varmer og høre 🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (15 minutter siden): Tusen takk det varmer og høre 🥰🥰😻😻 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene liker alltid å få besøk av deg her inne.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Test @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ha en fin helg alle sammen, både folk og dyr 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en finsøndag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Kommer inn greit her nå, men i går måtte jeg jobbe-jobbe-jobbe for å komme inn, skrev noe, sendte og så var det slutt...gang på gang. Da ga jeg opp. Håper Maskinføreren og vennene hans får en avslappende dag. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (15 minutter siden): Kommer inn greit her nå, men i går måtte jeg jobbe-jobbe-jobbe for å komme inn, skrev noe, sendte og så var det slutt...gang på gang. Da ga jeg opp. Håper Maskinføreren og vennene hans får en avslappende dag. Håper også @Maskinfører og vennene hans (både hårete firbeinte😻😻 og tobeinte) får en fin dag 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Igjen vi har det gøy jeg å diskusjon.nå bad gateway 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Igjen vi har det gøy jeg å diskusjon.nå bad gateway 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene liker alltid å få besøk av deg her inne.🥰🥰 Takk takk våkna nettopp 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Entern skrev (2 timer siden): Håper også @Maskinfører og vennene hans (både hårete firbeinte😻😻 og tobeinte) får en fin dag Tusen takk ja vi skal prøve håper du får en fin dag også 😻😻 firbente hilser tilbake 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Søndagsfunderinger her. Jeg ville ikke ha likt å leve ute i rommet, eller på en annen planet i fremtiden, men om det hadde latt seg gjøre; å kunne forflytte seg en kort periode i tid, så en kunne komme til, fra og hjem igjen helt bombesikkert uten glipp, det hadde jeg likt. Jeg hadde ønsket å se min by da mine besteforeldre var nygifte og fremover...det hadde vært så ok å få litt virkelig kunnskap med egne øyne. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Maskinfører skrev (37 minutter siden): Tusen takk ja vi skal prøve håper du får en fin dag også 😻😻 firbente hilser tilbake Tusen takk og gode ønsker og klemmer til deg og Frida og Tuss 😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå