Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Midsomer Murders er bra og mora mi er fan av serien Vera, som er mye det samme, bare med en kvinnelig etterforsker. Begge er anbefalt til dem som liker Poirot og lignende Cassidy Tvillingene har heller ikke sett på Vera vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har heller ikke sett den serien. Veldig morsom og veldig Agatha Christie serie - landlig England, skurker og gærninger overalt 😆😂 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Midsomer Murders er bra og mora mi er fan av serien Vera, som er mye det samme, bare med en kvinnelig etterforsker. Begge er anbefalt til dem som liker Poirot og lignende Vil nok si Vera er mer mørk og «sosialrealistisk» enn Midsummer men ja begge er veldig bra 😀👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (1 minutt siden): Veldig morsom og veldig Agatha Christie serie - landlig England, skurker og gærninger overalt 😆😂 Vil nok si Vera er mer mørk og «sosialrealistisk» enn Midsummer men ja begge er veldig bra 😀👍 Cassidy Tvillingene forstår at det er mange serier vi må se her. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår at det er mange serier vi må se her. Det er det Anbefaler også veldig Endeavour (Unge Morse på norsk) som foregår på 60- og etterhvert 70-tallet Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ingen tvang, men gode forslag til serier i samme sjanger som Poirot 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (1 minutt siden): Det er det Anbefaler også veldig Endeavour (Unge Morse på norsk) som foregår på 60- og etterhvert 70-tallet Den serien har Cassidy Tvillingene hørt om. Men vi har ikke sett den. N-4K0 skrev (2 minutter siden): Ingen tvang, men gode forslag til serier i samme sjanger som Poirot 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Hvis man liker Endeavour er også Inspector Gently bra og satt i samme tid Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (15 minutter siden): Hvis man liker Endeavour er også Inspector Gently bra og satt i samme tid Cassidy Tvillingene må sjekke ut de seriene en gang.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Kan huske når Roger Moore spilte Helgenen jeg 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Cassidy Tvillingene forstår at det er mange serier vi må sjekke ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ta meg ferie kommer bare inn å si det nå kommer etter 42136 er ferdig fort ut nå hadde ut ut ut ut er dritt lei litt til vi ses er ferdig bygge sett urørt hadde dere logger Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Cassidy Tvillingene gleder oss til å se bildene.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Jeg la nettopp ut bilder i Sviskepottråden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (13 minutter siden): Jeg la nettopp ut bilder i Sviskepottråden Cassidy Tvillingene har sett dem, og vi digger dem.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Jeg sitter og gomler popcorn og ser på YouTube Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg sitter og gomler popcorn og ser på YouTube Cassidy Tvillingene er veldig sjeldent på YouTube.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar YT utgjør en stor del av livet mitt for å si det sånn, jeg følger flere Minecraft-spillere der og hører på div. ting mens jeg spiller Minecraft selv. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (4 minutter siden): YT utgjør en stor del av livet mitt for å si det sånn, jeg følger flere Minecraft-spillere der og hører på div. ting mens jeg spiller Minecraft selv. Cassidy Tvillingene liker liksom best å høre på musikk på vinyl. Vi har aldri helt likt den digitale lyden på musikk. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Aner ikke hva dere mener med digital lyd annet enn fraværet av den karakteristiske vinylknitringen, men den er egentlig ganske nice den Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (51 minutter siden): Aner ikke hva dere mener med digital lyd annet enn fraværet av den karakteristiske vinylknitringen, men den er egentlig ganske nice den Cassidy Tvillingene må ha vinylknitring når vi hører på musikk. Ellers kan vi ikke nyte musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå