Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): Har du spillet 😍😍THE LAST OF US PART ll😍😍 eller bare spiller du på pc xbox nintendo jeg spillet på alle sier jeg navna her så blir det en laaaaaang liste da med konsoller allt 😁😁 @Maskinfører ❤️❤️ Hei har bare Xbox i hus 😍😍😍😍nei det spillet har jeg dessverre ikke ja du har masse greier 😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god mandagskveld ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god mandagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Maskinfører skrev (45 minutter siden): Hei har bare Xbox i hus 😍😍😍😍nei det spillet har jeg dessverre ikke ja du har masse greier 😊😊 👍👍👍👍 er ikke fan boy spiller allt av konsoller da …… jeg hadde xbox men halo ble ble dårligere da….. så da mista følesen å kjøpte xbox xbox 360…… siste xbox kjøpte jeg ikke dessverre…….kunde de lage et bra halo spill halo 5 eller 6 fa……hadde kjøpt videre på xbox men spillet ble ødelagt da snufs jeg kjøpte xbox å xbox 360 bare for halo❤️ er purr halo fan 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Endret 2 timer siden av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden MR SPEED skrev (8 minutter siden): 👍👍👍👍 er ikke fan boy spiller allt av konsoller da …… jeg hadde xbox men halo ble ble dårligere da….. så da mista følesen å kjøpte xbox xbox 360…… siste xbox kjøpte jeg ikke dessverre…….kunde de lage et bra halo spill halo 5 eller 6 fa……hadde kjøpt videre på xbox men spillet ble ødelagt da snufs jeg kjøpte xbox å xbox 360 bare for halo❤️ er purr halo fan 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Vi vet at du er Pur Halo Fan, for det har du fortalt oss, og du har gitt oss mange Halo Bilder.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden MR SPEED skrev (58 minutter siden): 👍👍👍👍 er ikke fan boy spiller allt av konsoller da …… jeg hadde xbox men halo ble ble dårligere da….. så da mista følesen å kjøpte xbox xbox 360…… siste xbox kjøpte jeg ikke dessverre…….kunde de lage et bra halo spill halo 5 eller 6 fa……hadde kjøpt videre på xbox men spillet ble ødelagt da snufs jeg kjøpte xbox å xbox 360 bare for halo❤️ er purr halo fan 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 👍👍👍👍 Jo de kunne sikkert laget ett bedre Halo spill ja hadde 360 får er trist at spillet ditt gikk i stykker ❤️ halo fan jeg også 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 59 minutter siden Del Skrevet 59 minutter siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 58 minutter siden Forfatter Del Skrevet 58 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 56 minutter siden Del Skrevet 56 minutter siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 44 minutter siden Forfatter Del Skrevet 44 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ Vi sender varme tanker og varme klemmer til dere også ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 42 minutter siden Del Skrevet 42 minutter siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi sender varme tanker og varme klemmer til dere også ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26 minutter siden Forfatter Del Skrevet 26 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Oss også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26 minutter siden Forfatter Del Skrevet 26 minutter siden Børning 3 er jo kul da 😊🚗🚗🚗🚗🚗 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24 minutter siden Del Skrevet 24 minutter siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Oss også ❤️ ❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå