Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (2 timer siden):

Har du spillet 😍😍THE LAST OF US PART ll😍😍

eller bare spiller du på 

pc xbox nintendo 

jeg spillet på alle 

sier jeg navna her så blir det en laaaaaang liste da med konsoller allt 😁😁

@Maskinfører ❤️❤️

Hei har bare Xbox i hus 😍😍😍😍nei det spillet har jeg dessverre ikke ja du har masse greier 😊😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (45 minutter siden):

Hei har bare Xbox i hus 😍😍😍😍nei det spillet har jeg dessverre ikke ja du har masse greier 😊😊

👍👍👍👍

er ikke fan boy spiller allt av konsoller da …… jeg hadde xbox men halo ble ble dårligere da….. så da mista følesen å kjøpte xbox xbox 360…… siste xbox kjøpte jeg ikke dessverre…….kunde de lage et  bra halo spill halo 5 eller 6 fa……hadde kjøpt videre på xbox men spillet ble ødelagt da snufs jeg kjøpte xbox å xbox 360 bare for halo❤️

er purr halo fan 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (8 minutter siden):

👍👍👍👍

er ikke fan boy spiller allt av konsoller da …… jeg hadde xbox men halo ble ble dårligere da….. så da mista følesen å kjøpte xbox xbox 360…… siste xbox kjøpte jeg ikke dessverre…….kunde de lage et  bra halo spill halo 5 eller 6 fa……hadde kjøpt videre på xbox men spillet ble ødelagt da snufs jeg kjøpte xbox å xbox 360 bare for halo❤️

Vi vet at du er Pur Halo Fan, for det har du fortalt oss, og du har gitt oss mange Halo Bilder.♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (58 minutter siden):

👍👍👍👍

👍👍👍👍 Jo de kunne sikkert laget ett bedre Halo spill ja hadde 360 får er trist at spillet ditt gikk i stykker ❤️ halo fan jeg også 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...