Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Det høres koselig ut 😊 Da har du tatt helg allerede, og jeg håper dere koser dere og har det hyggelig sammen 🍀☘️🐶🥰 Det skal jeg gjøre når han våkner igjen 😉🐶🥰 Tusen takk😊ja vi koser oss nå skal vi se Kongen Befaler 😀 Godt å høre at du og valpen også koser dere 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk😊ja vi koser oss nå skal vi se Kongen Befaler 😀 Godt å høre at du og valpen også koser dere 🐶🥰 Er han Atle Antonsen tilbake eller? Har bare sett sånn halvveis på det et par ganger. Jeg liker egentlig ikke å se på tv, bortsett fra Poirot😍 , Med Hjartet På Rette Staden og div annen engelsk krim. Og så syns jeg ikke at humoren på humorprogrammene er noe særlig morsom, men jeg er litt sær og rar. Når man har aspergers blir man veldig lett "sugd inn" i TVen, og jeg syns det er så irriterende 🤣😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender dere våre hilsener vi.🥰🥰🐶🐶 Vi takker i vildens sky 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Vi takker i vildens sky 😁🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar N-4K0 skrev (4 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪 🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trippelure skrev (20 minutter siden): Er han Atle Antonsen tilbake eller? Har bare sett sånn halvveis på det et par ganger. Jeg liker egentlig ikke å se på tv, bortsett fra Poirot😍 , Med Hjartet På Rette Staden og div annen engelsk krim. Og så syns jeg ikke at humoren på humorprogrammene er noe særlig morsom, men jeg er litt sær og rar. Når man har aspergers blir man veldig lett "sugd inn" i TVen, og jeg syns det er så irriterende 🤣😁 Ja er med Atle og med mange morsomme folk denne gangen (Jørnis Josef, Ingrid Jessing Linhave, Helge Gimle, Petter Schjerven) 😀 Poirot er best 😻😻 også veldig glad i britisk krim 😊👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (2 minutter siden): Ja er med Atle og med mange morsomme folk denne gangen (Jørnis Josef, Ingrid Jessing Linhave, Helge Gimle, Petter Schjerven) 😀 Poirot er best 😻😻 også veldig glad i britisk krim 😊👍 Cassidy Tvillingene likte godt både Hercule Poirot og Miss Marple da vi var 11-12 år gamle.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): Cassidy Tvillingene likte godt både Hercule Poirot og Miss Marple da vi var 11-12 år gamle.🥰🥰 Jeg liker de fortsatt særlig Poirot (og særlig når han har med seg Hastings og Japp 🕵🏻♂️🕵🏻♂️🤣🤣) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg liker de fortsatt særlig Poirot (og særlig når han har med seg Hastings og Japp 🕵🏻♂️🕵🏻♂️🤣🤣) Ja Cassidy Tvillingene likte også best de episodene når Trekløveret Poirot, Hastings og Japp løste sakene sammen.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene likte også best de episodene når Trekløveret Poirot, Hastings og Japp løste sakene sammen.🤣🤣👍👍 Ja de er så morsomme, Poirot er så rar og Hastings er så naiv og Japp er så selvsikker 😆😆😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (8 minutter siden): Ja de er så morsomme, Poirot er så rar og Hastings er så naiv og Japp er så selvsikker 😆😆😂😂 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige der.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige der.🤣🤣 Japp og Hastings 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (7 minutter siden): Japp og Hastings 🤣🤣🤣🤣 🤣🤣 Delvis skrev (5 minutter siden): Jeg likte Bergarec 🙂 Cassidy Tvillingene tror ikke at vi har sett den serien. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Delvis skrev (18 minutter siden): Jeg likte Bergarec 🙂 Jeg og, men John Nettles er mye bedre i Midsummer Murders 😀😀😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og, men John Nettles er mye bedre i Midsummer Murders 😀😀😀 Cassidy Tvillingene har heller ikke sett den serien. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) Midsomer Murders er bra og mora mi er fan av serien Vera, som er mye det samme, bare med en kvinnelig etterforsker. Begge er anbefalt til dem som liker Poirot og lignende Endret 15. februar av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå