MR SPEED Skrevet onsdag kl 12:25 Del Skrevet onsdag kl 12:25 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Nei den må ikke vinne ☹️ håper du blir fornøyd med VR brillene dine da ☺️😎😎 Venter hente til steam deck kommer da 👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 12:29 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 12:29 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Venter hente til steam deck kommer da 👍👍 Ja 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 12:47 Del Skrevet onsdag kl 12:47 MR SPEED skrev (20 minutter siden): Venter hente til steam deck kommer da 👍👍 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja 👍👍 Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 12:49 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 12:49 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ Fin og god onsdag ♥️ ♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:01 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 17:01 Sånn da har jeg kjøpt ting til ny pus som @Tussi skal ordne meg til sommer,n 😊 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet onsdag kl 17:03 Del Skrevet onsdag kl 17:03 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Sånn da har jeg kjøpt ting til ny pus som @Tussi skal ordne meg til sommer,n 😊 Jeg håper vi har en pus du kan kjøpe til sommeren... Men den må få gå noe ut... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:05 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 17:05 Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg håper vi har en pus du kan kjøpe til sommeren... Men den må få gå noe ut... Ja får håpe det 😀 ja den skal få gå ut er derfor jeg kjøpte sele for da kan den slippe ut før tiden 😀 tror det er 3-4 uker eller noe men når den er i bånd kan man gå ute med den før tiden 😀😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet onsdag kl 17:05 Del Skrevet onsdag kl 17:05 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja får håpe det 😀 ja den skal få gå ut er derfor jeg kjøpte sele for da kan den slippe ut før tiden 😀 tror det er 3-4 uker eller noe men når den er i bånd kan man gå ute med den før tiden 😀😻😻 Håper vi får kattunger etterhvert 😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:07 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 17:07 Tussi skrev (Akkurat nå): Håper vi får kattunger etterhvert 😅 Jaa 😀😻 da tante bodde i nabohuset her sånn så hadde hun katten i bånd frem til den kunne gå ute på egenhånd eller så finner de ikke veien hjem ☹️😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:53 Del Skrevet onsdag kl 17:53 MR SPEED skrev (4 timer siden): Vi Digger Twisted Sister.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:54 Del Skrevet onsdag kl 17:54 Maskinfører skrev (46 minutter siden): Jaa 😀😻 da tante bodde i nabohuset her sånn så hadde hun katten i bånd frem til den kunne gå ute på egenhånd eller så finner de ikke veien hjem ☹️😻😻 Tussi skrev (47 minutter siden): Håper vi får kattunger etterhvert 😅 Maskinfører skrev (48 minutter siden): Ja får håpe det 😀 ja den skal få gå ut er derfor jeg kjøpte sele for da kan den slippe ut før tiden 😀 tror det er 3-4 uker eller noe men når den er i bånd kan man gå ute med den før tiden 😀😻😻 Tussi skrev (50 minutter siden): Jeg håper vi har en pus du kan kjøpe til sommeren... Men den må få gå noe ut... Maskinfører skrev (52 minutter siden): Sånn da har jeg kjøpt ting til ny pus som @Tussi skal ordne meg til sommer,n 😊 MR SPEED skrev (4 timer siden): Maskinfører skrev (5 timer siden): Fin og god onsdag ♥️ ♥️ Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 18:10 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 18:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:12 Del Skrevet onsdag kl 18:12 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere også en fin og god onsdagskveld ♥️♥️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 18:41 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 18:41 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 18:44 Del Skrevet onsdag kl 18:44 Kjøpte meg PROMEISTER MULTIVERKTØY M/BITS tilbud 249.kr nå før pris 539.kr https://bilxtra.no/verktoy/promeister/promeister-multiverktoy-mbits 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:44 Del Skrevet onsdag kl 18:44 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vi tenker på dere også ♥️♥️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:45 Del Skrevet onsdag kl 18:45 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kjøpte meg PROMEISTER MULTIVERKTØY M/BITS tilbud 249.kr nå før pris 539.kr https://bilxtra.no/verktoy/promeister/promeister-multiverktoy-mbits Vi synes at det var en flott tang.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 18:58 Del Skrevet onsdag kl 18:58 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Vi synes at det var en flott tang.🥰🥰 Trykk på linken siden å dra mus pekkeren til høyre da CC nei glem det kom på jeg down load bildene dere nett linje er ok så topp her CC Endret onsdag kl 19:03 av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:02 Del Skrevet onsdag kl 19:02 (endret) MR SPEED skrev (7 minutter siden): Trykk på linken siden å dra mus pekkeren til høyre da CC Nå så vi det, mange flotte verktøy.🥰🥰 Endret onsdag kl 19:06 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå