Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:46 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:46 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Du må jo ikke fryse da 🥶 Og blir enda dyrere om røra fyser og sprekker Hehe neida fryser ikke har varme der det er vann 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:51 Del Skrevet tirsdag kl 12:51 (endret) Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hehe neida fryser ikke har varme der det er vann 😉 Men hvorfor bruker du ikke lys? 🥺 Kanskje jeg må sende noe duftlys? Hva slags dufter liker du da?🍒🌺 Endret tirsdag kl 12:51 av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:55 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:55 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Men hvorfor bruker du ikke lys? 🥺 Kanskje jeg må sende noe duftlys? Hva slags dufter liker du da?🍒🌺 Er vant med å sitte i mørke så da ble det bare sånn 😉 vaniljeduft 🍒🌺 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:56 Del Skrevet tirsdag kl 12:56 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Er vant med å sitte i mørke så da ble det bare sånn 😉 Skummelt da Maskinfører skrev (Akkurat nå): vaniljeduft 🍒🌺 Populært valg ✨ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 13:08 Del Skrevet tirsdag kl 13:08 Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Skummelt da Populært valg ✨ Fikk et sånt duft lys….det luket samme som det tv spillet….. var et vr spill så tenke jeg tenner ikke på det grunn kan hende lyset tar fyr i noen papirer eller andre ting vil helse slippe det tar fyr her uten jeg ser surt hvis det hadde tatt fyr da 😵💫😁 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 13:34 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 13:34 Kassettspiller skrev (37 minutter siden): Skummelt da Populært valg ✨ Ja 😉⭐ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 13:46 Del Skrevet tirsdag kl 13:46 La det brenne 🔥 Bare husk å si ifra til meg 😇 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 14:07 Del Skrevet tirsdag kl 14:07 Kassettspiller skrev (21 minutter siden): La det brenne 🔥 Bare husk å si ifra til meg 😇 FIREHOUSE 😁😁 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 16:37 Del Skrevet tirsdag kl 16:37 DEMON HER trykk da Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:45 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:45 Kassettspiller skrev (2 timer siden): La det brenne 🔥 Bare husk å si ifra til meg 😇 Ja jeg skal si fra til deg 🔥😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:46 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:46 @Kassettspiller 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 17:02 Del Skrevet tirsdag kl 17:02 (endret) Luca sestak tysker spiller har piano timer med jass pop boogie woogie ikke rart fyren ble rå good da 😁😁😁😁😁 Endret tirsdag kl 17:06 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 17:28 Del Skrevet tirsdag kl 17:28 Maskinfører skrev (42 minutter siden): Ja jeg skal si fra til deg 🔥😊 Maskinfører skrev (42 minutter siden): @Kassettspiller 😊 Brannmann 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 17:31 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 17:31 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Brannmann Ja Brannmann 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 17:42 Del Skrevet tirsdag kl 17:42 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Trommeslageren i ROLLING STONES er med i den videoen her 😁😁😍😍🥰🥰❤️❤️😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:03 Del Skrevet tirsdag kl 18:03 MR SPEED skrev (5 timer siden): Vi Digger den sangen.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:04 Del Skrevet tirsdag kl 18:04 MR SPEED skrev (1 time siden): Luca sestak tysker spiller har piano timer med jass pop boogie woogie ikke rart fyren ble rå good da 😁😁😁😁😁 Vi synes at dette er knallbramusikk.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:05 Del Skrevet tirsdag kl 18:05 Kassettspiller skrev (36 minutter siden): Brannmann Maskinfører skrev (33 minutter siden): Ja Brannmann 😊 Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 18:09 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 18:09 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god Tirsdagskveld ❤️ 😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:12 Del Skrevet tirsdag kl 18:12 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god Tirsdagskveld ❤️ 😻 Vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå