MR SPEED Skrevet tirsdag kl 01:52 Del Skrevet tirsdag kl 01:52 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi håper at dere alle sammen har en fin og god kveld.♥️♥️ Ble av dere 2 da 😁😁😁😁😁 savna dere nå 🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 01:53 Del Skrevet tirsdag kl 01:53 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ble av dere 2 da 😁😁😁😁😁 savna dere nå 🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️ Vi måtte ha noen minutters pause, for å få roe litt ned.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 02:03 Del Skrevet tirsdag kl 02:03 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi måtte ha noen minutters pause, for å få roe litt ned.🥰🥰 Er 5 min er bra nå tar 5 min jeg tok 5’in nå fra uferdig post da 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:13 Del Skrevet tirsdag kl 02:13 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Er 5 min er bra nå tar 5 min jeg tok 5’in nå fra uferdig post da 😁 Vi var litt opptatte med å se på nyhetene på tv litt tidligere i kveld.📺📺 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 02:16 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 02:16 (endret) MR SPEED skrev (25 minutter siden): Fikk sett nå slo av vnp i norton fruugo er sikkert mistenkt lig side da for norton Ja det må være det da for jeg har fått mine ting derfra 😊 akkurat det jeg har bestilt 😊 ble noe feil med en programvare var sånn mini-Disk liten plate som endte med at jeg fikk beholde diagnoseprogrammet og pengene tilbake 😊 men varen kom Endret tirsdag kl 02:17 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 02:21 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 02:21 Kose seg er lov så lenge kosemagen ikke popper frem 😊😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:22 Del Skrevet tirsdag kl 02:22 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det må være det da for jeg har fått mine ting derfra 😊 akkurat det jeg har bestilt 😊 ble noe feil med en programvare var sånn mini-Disk liten plate som endte med at jeg fikk beholde diagnoseprogrammet og pengene tilbake 😊 men varen kom 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 02:24 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 02:24 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 2 år siden jeg har brukt det nå da 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:32 Del Skrevet tirsdag kl 02:32 Maskinfører skrev (7 minutter siden): 👍👍 2 år siden jeg har brukt det nå da 😊😊 OK, vi forstår.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 02:33 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 02:33 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): OK, vi forstår.😊😊☺️☺️ Ja 😊😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 02:38 Del Skrevet tirsdag kl 02:38 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 😊😊😊😊😊 Ja 😊😊😊😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 02:41 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 02:41 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ja 😊😊😊😊😊 Ja 😊😊😊😊😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 12:04 Del Skrevet tirsdag kl 12:04 OYEAH I LIKE IT NOOOOOO I LOVE IT HO ER SEXY HOT MUSIKK ROCKER VIRKLIG BRA 😍😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:08 Del Skrevet tirsdag kl 12:08 MR SPEED skrev (3 minutter siden): OYEAH I LIKE IT NOOOOOO I LOVE IT HO ER SEXY HOT MUSIKK ROCKER VIRKLIG BRA 😍😍😍😍😍 Vi synes at den er skikkelig bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 12:24 Del Skrevet tirsdag kl 12:24 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Vi synes at den er skikkelig bra.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:33 Del Skrevet tirsdag kl 12:33 @Maskinfører har strømregningene vært høye i det siste? Du virker som en sparsom type 😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:38 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:38 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): @Maskinfører har strømregningene vært høye i det siste? Du virker som en sparsom type 😉 Hehe nei ikke så veldig åssen det ? Sparsom jeg ? 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:41 Del Skrevet tirsdag kl 12:41 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe nei ikke så veldig åssen det ? Sparsom jeg ? 😉 Ja, du liker vel å spare penger? 💸 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:42 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:42 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, du liker vel å spare penger? 💸 Ja jeg gjør det 💵💵 har ikke på lys i rom jeg ikke bruker eller varme 😉 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:43 Del Skrevet tirsdag kl 12:43 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg gjør det 💵💵 har ikke på lys i rom jeg ikke bruker eller varme 😉 Du må jo ikke fryse da 🥶 Og blir enda dyrere om røra fyser og sprekker 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå