Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 19:51 Del Skrevet søndag kl 19:51 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Vi Digger Alf.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 21:46 Del Skrevet søndag kl 21:46 Er du helt frisk nå @Maskinfører? 🥰 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 22:00 Del Skrevet søndag kl 22:00 (endret) Tenk Lenge på det her @Maskinfører er en good gutt ❤️❤️❤️vær dag ser jeg han står på samme hva 👍👍👍👍 men andre ser de ikke i det hele tatt 😢😢 men @Maskinfører står på gud være med deg du noen kommer inn utt her 😁😁 Endret søndag kl 22:01 av MR SPEED 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 22:06 Del Skrevet søndag kl 22:06 Maskinfører skrev (5 timer siden): Detta var en kjekk kar når han var ung da Norefjell 2004 😉 Er det deg? 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:11 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:11 Kassettspiller skrev (25 minutter siden): Er du helt frisk nå @Maskinfører? 🥰 Sånn delvis 🥰😻 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:13 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:13 MR SPEED skrev (11 minutter siden): Tenk Lenge på det her @Maskinfører er en good gutt ❤️❤️❤️vær dag ser jeg han står på samme hva 👍👍👍👍 men andre ser de ikke i det hele tatt 😢😢 men @Maskinfører står på gud være med deg du noen kommer inn utt her 😁😁 Ja jeg er en god gutt ❤️❤️❤️ ja man må stå på 👍👍👍👍 nei det er riktig det de ser ikke andre tusen takk det varmer @MR SPEED 😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:13 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:13 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Er det deg? Ja 😀 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 22:16 Del Skrevet søndag kl 22:16 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 😀 Du ser så skjønn ut🥹 Flott gutt som kun fortjente det beste ❤️ Får lyst til å gi deg en klem og gå på ski sammen med deg ⛷️❄️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:17 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:17 (endret) Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Du ser så skjønn ut🥹 Flott gutt som kun fortjente det beste ❤️ Får lyst til å gi deg en klem og gå på ski sammen med deg ⛷️❄️ Hehe Tusen takk 😀 det er 21 år siden da 😀 ja jeg fortjener det beste ❤️ klem tilbake og hadde vært koselig med en skitur ❤️ har ikke stått på ski siden det bildet ble tatt ☹️❄️⛷️ Endret søndag kl 22:18 av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet søndag kl 22:19 Del Skrevet søndag kl 22:19 Maskinfører skrev (18 timer siden): Kanskje @Tussi har en sånn pus til meg på sommeren ? 😻😻 Den var fin 🫠 vi får se hva vi har 😻😻 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 22:20 Del Skrevet søndag kl 22:20 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe Tusen takk 😀 det er 21 år siden da 😀 ja jeg fortjener det beste ❤️ klem tilbake og hadde vært koselig med en skitur ❤️ har ikke stått på ski siden det bildet ble tatt ☹️ Ja, selv var jeg en baby da det bilde ble tatt (rart, ikke sant?) Foretrekker å gå på skøyter ⛸️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:21 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:21 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, selv var jeg en baby da det bilde ble tatt (rart, ikke sant?) Foretrekker å gå på skøyter ⛸️ Ja hehe stemme det 3-4 år ? Det er veldig rart 😉 ja skøyter er også artig gikk det også på Norefjell på vannet 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:22 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:22 Tussi skrev (2 minutter siden): Den var fin 🫠 vi får se hva vi har 😻😻 Ja veldig fin 😀 vi får se hva vi har 😻😻 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 22:25 Del Skrevet søndag kl 22:25 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja hehe stemme det 3-4 år ? Det er veldig rart 😉 ja skøyter er også artig gikk det også på Norefjell på vannet 😀 Mellom 0-1 år 👶 Jaja, snart forsvinner snøen, så hva skal vi finne på da? 🤔 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:26 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:26 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Mellom 0-1 år 👶 Jaja, snart forsvinner snøen, så hva skal vi finne på da? 🤔 Mellom 0-1 år ja stemmer nei si det ? 🤔 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 22:29 Del Skrevet søndag kl 22:29 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Mellom 0-1 år ja stemmer nei si det ? 🤔 🎾eller ⛳? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:33 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:33 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): 🎾eller ⛳? Badmington eller Golf hehe Tror vi går for golf 😀⛳🏸 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 22:34 Del Skrevet søndag kl 22:34 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Badmington eller Golf hehe Tror vi går for golf 😀⛳🏸 Ja, jeg slår ballen i innsjøen.. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 22:34 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:34 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, jeg slår ballen i innsjøen.. Det tviler jeg ikke på 🏸🏸 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 22:35 Del Skrevet søndag kl 22:35 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det tviler jeg ikke på 🏸🏸 Innsjø er jo et hull, bare med vann i 😉 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå