Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Onkel og Tante prioriterte og reise til Tyskland på ferie enn å delta i dåpen min det sier sitt 🤗 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (14 minutter siden): Onkel og Tante prioriterte og reise til Tyskland på ferie enn å delta i dåpen min det sier sitt 🤗 Hadde deltatt hvis jeg kunne, men da var jeg ikke født ♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Hadde deltatt hvis jeg kunne, men da var jeg ikke født ♥️ Hehe jeg vet det ❤️ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (18 minutter siden): Hehe jeg vet det ❤️ Hvordan skal du/dere feire valentinsdagen? ♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hvordan skal du/dere feire valentinsdagen? ♥️ Vi feirer ikke sånt ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi feirer ikke sånt ❤️ Skjønner den 🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Skjønner den 🥰 Vi er gamledagse 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi er gamledagse 🥰 Så det blir bryllup snart? 😚💒 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Så det blir bryllup snart? 😚💒 Ja kanskje det etterhvert så 😚⛪ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (6 timer siden): Test av sylta ingefær hooooo sterkt da Vi synes at den ser digg ut.😋😋 Maskinfører skrev (2 timer siden): mhm Lurer på hva den nye katten jeg skal skaffe via @Tussiskal hete ? Tuss ? 😻😻 Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Kassettspiller skrev (1 time siden): Hadde deltatt hvis jeg kunne, men da var jeg ikke født ♥️ Vi håper at du har en fin og god fredag.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi synes at den ser digg ut.😋😋 Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Fin og god fredagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Fin og god fredagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (35 minutter siden): Ja kanskje det etterhvert så 😚⛪ Hva slags type kake har dere da? 🍰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Vi håper at du har en fin og god fredag.🥰🥰 Takk det samme!♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det gjør vi også ❤️ ❤️ Vi synes at det er viktig å tenke på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hva slags type kake har dere da? 🍰 Takk det samme!♥️ Tusen Takk, vi har en fin og god kveld, og vi håper at du har det fint og bra.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi synes at det er viktig å tenke på våre venner.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ ja vi også ❤️ ❤️ Endret 14. februar av Maskinfører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå