MR SPEED Skrevet torsdag kl 23:19 Del Skrevet torsdag kl 23:19 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg vet det ❤️ ja det gjør det ❤️ Tenkte teste ut et halvt glass ingefær det hjelper mot kvalme da spør resta kommer i morgen tenkte være prøve kanin da 😀😊 må si en ting til null angst på den her 😊3 bilde 2 dager hard spilling null angst hurra Viser det bare for moro 3 bilde 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:27 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:27 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Tenkte teste ut et halvt glass ingefær det hjelper mot kvalme da spør resta kommer i morgen tenkte være prøve kanin da 😀😊 må si en ting til null angst på den her 😊3 bilde 2 dager hard spilling null angst hurra Viser det bare for moro 3 bilde Ja får prøve det en gang da 😀 den var fin 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:28 Del Skrevet torsdag kl 23:28 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Tenkte teste ut et halvt glass ingefær det hjelper mot kvalme da spør resta kommer i morgen tenkte være prøve kanin da 😀😊 må si en ting til null angst på den her 😊3 bilde 2 dager hard spilling null angst hurra Viser det bare for moro 3 bilde Vi synes at dette er en kul dings.🎮🎮😎😎🥰🥰 og så er det mye digg på listen der.😋😋 2 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet torsdag kl 23:49 Del Skrevet torsdag kl 23:49 Da jeg var liten hadde vi en kattekravplass. Var et sted i utmarken. Det var ihvertfall to graver. Jeg var veldig liten, så husker ikke alt. Men husker forsatt hvor den plassen er. Tror en grav tilhørte en nabokatt. Husker at kattene fikk hjemmelagde kors på gravene. Tror navnet til kattene stod på korset. Var et fint sted vi kunne gå til. 🌲🌿🌺 Veldig trist og tungt når en kjær katt dør, men med tiden så går det mer over til mimring. Huske de gode tidene og se tilbake på de fine bildene når den var i live. ❤️😺❤️ 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:09 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:09 Jaja får kose med Tassen i morgen da ❤️❤️❤️😻😻😻 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 00:12 Del Skrevet fredag kl 00:12 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jaja får kose med Tassen i morgen da ❤️❤️❤️😻😻😻 😻😻 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:15 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:15 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 😻😻 😻😻 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:20 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:20 P7SA skrev (28 minutter siden): Da jeg var liten hadde vi en kattekravplass. Var et sted i utmarken. Det var ihvertfall to graver. Jeg var veldig liten, så husker ikke alt. Men husker forsatt hvor den plassen er. Tror en grav tilhørte en nabokatt. Husker at kattene fikk hjemmelagde kors på gravene. Tror navnet til kattene stod på korset. Var et fint sted vi kunne gå til. 🌲🌿🌺 Veldig trist og tungt når en kjær katt dør, men med tiden så går det mer over til mimring. Huske de gode tidene og se tilbake på de fine bildene når den var i live. ❤️😺❤️ Ja det er veldig vanlig det og gi kattene navn på Korsene 🌹🌹🌹🌲💐 ja det er veldig Tungt ja da blir det mimring ja det skal jeg gjøre ❤️😺❤️ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:29 Del Skrevet fredag kl 00:29 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Jaja får kose med Tassen i morgen da ❤️❤️❤️😻😻😻 Flott katt, ser ut som det er noen som tar vare på den 🐈⬛ Det triste var vel at noen av kattene du eide ble forlatt av sine tidligere eiere 😥 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:31 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:31 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Flott katt, ser ut som det er noen som tar vare på den 🐈⬛ Det triste var vel at noen av kattene du eide ble forlatt av sine tidligere eiere 😥 Hehe ja Tassen er flott ja det er noen som tar vare på den 🐈⬛ helt umulig og få inn 😀 ja de ble det 😭 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:34 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:34 (endret) Når jeg hadde levert Tuss til kremasjon så gikk jeg innom Sem Kirkegård og tente lys for Mamma Pappa og Tuss og det var kattespor på graven kanskje det var Tuss ? 🐈⬛🐈⬛😻😻😻 Endret fredag kl 00:53 av Maskinfører 1 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:55 Del Skrevet fredag kl 00:55 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Når jeg hadde levert Tuss til kremasjon så gikk jeg innom Sem Kirkegård og tente lys for Mamma Pappa og Tuss og det var kattespor på graven kanskje det var Tuss ? 🐈⬛🐈⬛😻😻😻 Vakkert og vondt ♥️ 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:00 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:00 (endret) Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Vakkert og vondt ♥️ Ja det er den ❤️ får håpe det går bra med Harry 😻 Endret fredag kl 01:00 av Maskinfører 1 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 01:10 Del Skrevet fredag kl 01:10 Endelig kan det hende alle får spille Super mario 64 det beste nintendo spillet å de her å….. The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Resident Evil 2, Metal Gear Solid, Half-Life, StarCraft, Spyro the Dragon, Baldur’s Gate, Banjo-Kazooie, NFL Blitz, Crash Bandicoot: Warped, Marvel vs. Capcom, F-Zero X new release on Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, and Xbox Series X|S. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:07 Del Skrevet fredag kl 02:07 MR SPEED skrev (56 minutter siden): Endelig kan det hende alle får spille Super mario 64 det beste nintendo spillet å de her å….. The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Resident Evil 2, Metal Gear Solid, Half-Life, StarCraft, Spyro the Dragon, Baldur’s Gate, Banjo-Kazooie, NFL Blitz, Crash Bandicoot: Warped, Marvel vs. Capcom, F-Zero X new release on Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, and Xbox Series X|S. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 08:21 Del Skrevet fredag kl 08:21 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): ♥️♥️ 😁😁😁😁 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 09:00 Del Skrevet fredag kl 09:00 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): ♥️♥️ https://www.radiox.co.uk/classic-rock/best-break-up-songs/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 12:38 Del Skrevet fredag kl 12:38 MR SPEED skrev (3 timer siden): https://www.radiox.co.uk/classic-rock/best-break-up-songs/ MR SPEED skrev (4 timer siden): 😁😁😁😁 Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 12:50 Del Skrevet fredag kl 12:50 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ Test av sylta ingefær hooooo sterkt da 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 16:12 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:12 (endret) mhm Lurer på hva den nye katten jeg skal skaffe via @Tussiskal hete ? Tuss ? 😻😻 Endret fredag kl 16:12 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå