Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Ja jeg vet det ❤️ ja det gjør det ❤️

Tenkte teste ut et halvt glass ingefær det hjelper mot kvalme da spør resta kommer i morgen tenkte være prøve kanin da 😀😊

må si en ting til null angst på den her 

😊3 bilde 2 dager hard spilling null angst hurra 

Viser det bare for moro 3 bilde

IMG_2725.jpeg

IMG_2724.png

IMG_2718.jpeg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (7 minutter siden):

Tenkte teste ut et halvt glass ingefær det hjelper mot kvalme da spør resta kommer i morgen tenkte være prøve kanin da 😀😊

IMG_2725.jpeg

IMG_2724.png

IMG_2718.jpeg

Ja får prøve det en gang da 😀 den var fin 😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (7 minutter siden):

IMG_2725.jpeg

IMG_2724.png

IMG_2718.jpeg

Vi synes at dette er en kul dings.🎮🎮😎😎🥰🥰 og så er det mye digg på listen der.😋😋

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Da jeg var liten hadde vi en kattekravplass. Var et sted i utmarken. Det var ihvertfall to graver. Jeg var veldig liten, så husker ikke alt. Men husker forsatt hvor den plassen er. Tror en grav tilhørte en nabokatt. Husker at kattene fikk hjemmelagde kors på gravene. Tror navnet til kattene stod på korset. Var et fint sted vi kunne gå til. 🌲🌿🌺

Veldig trist og tungt når en kjær katt dør, men med tiden så går det mer over til mimring. Huske de gode tidene og se tilbake på de fine bildene når den var i live. ❤️😺❤️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
P7SA skrev (28 minutter siden):

Da jeg var liten hadde vi en kattekravplass. Var et sted i utmarken. Det var ihvertfall to graver. Jeg var veldig liten, så husker ikke alt. Men husker forsatt hvor den plassen er. Tror en grav tilhørte en nabokatt. Husker at kattene fikk hjemmelagde kors på gravene. Tror navnet til kattene stod på korset. Var et fint sted vi kunne gå til. 🌲🌿🌺

Veldig trist og tungt når en kjær katt dør, men med tiden så går det mer over til mimring. Huske de gode tidene og se tilbake på de fine bildene når den var i live. ❤️😺❤️

Ja det er veldig vanlig det og gi kattene navn på Korsene 🌹🌹🌹🌲💐 ja det er veldig Tungt ja da blir det mimring ja det skal jeg gjøre ❤️😺❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Flott katt, ser ut som det er noen som tar vare på den 🐈‍⬛

Det triste var vel at noen av kattene du eide ble forlatt av sine tidligere eiere 😥

Hehe ja Tassen er flott ja det er noen som tar vare på den 🐈‍⬛ helt umulig og få inn 😀 ja de ble det 😭

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...