Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): Hjelper med nøtter cola Resident evil 3 nemesis å snop och smertestillende da ja takk da Vi er glade for å høre at du har ting som hjelper.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi synes at det er viktig å tenke på våre venner.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Sånn da var Tuss levert til Kremering hvil i fred lille venn 🕯️🕯️🕯️❤️❤️❤️😻😻😻 @Tussi 😭😭😭❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): @Tussi 😭😭😭❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹 Så trist.... 😪😪😿😿😿😾💔 4 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 5 hours ago, Maskinfører said: Sånn da var Tuss levert til Kremering hvil i fred lille venn 🕯️🕯️🕯️❤️❤️❤️😻😻😻 💔😭 5 hours ago, Maskinfører said: Nei det går ikke så bra 😭 ❤️ 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jeg håper det går noe bedre for deg i løpet av kort tid @Maskinfører♥️ Om ikke så har du oss, dama di og kanskje ta kontakt med helsepersonell om du trenger noe mer faglig råd 🥰 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden (endret) Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Jeg håper det går noe bedre for deg i løpet av kort tid @Maskinfører♥️ Om ikke så har du oss, dama di og kanskje ta kontakt med helsepersonell om du trenger noe mer faglig råd 🥰 Jada det går bedre ❤️ ja jeg vet at jeg har dere ja nei tror ikke jeg skal plage helsepersonell og ja jeg har Silje ❤️🥰 Endret 1 time siden av Maskinfører 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden P7SA skrev (7 minutter siden): 💔😭 ❤️ 💔🕯️😭 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Tussi skrev (10 minutter siden): Så trist.... 😪😪😿😿😿😾💔 Ja leverte han idag 😭😭😿😿😿😿😿💔 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 59 minutter siden Del Skrevet 59 minutter siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja leverte han idag 😭😭😿😿😿😿😿💔 Maskinfører skrev (23 minutter siden): @Tussi 😭😭😭❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹 😻😻 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Det synes vi også.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 59 minutter siden Del Skrevet 59 minutter siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jada det går bedre ❤️ ja jeg vet at jeg har dere ja nei tror ikke jeg skal plage helsepersonell og ja jeg har Silje ❤️🥰 Man må huske at i helsevesenet har man en prioriteringsliste og prioriterer hvem som trenger det mest, vurdert av fagfolk. Så ikke bekymre deg over sånt. Du er også viktig! ♥️ Godt å høre at det går noe bedre 🌟 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 58 minutter siden Del Skrevet 58 minutter siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja leverte han idag 😭😭😿😿😿😿😿💔 Klem ❤️💔😿 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 55 minutter siden Forfatter Del Skrevet 55 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 😻😻 Det synes vi også.♥️♥️ 😻😻❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 52 minutter siden Forfatter Del Skrevet 52 minutter siden Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Man må huske at i helsevesenet har man en prioriteringsliste og prioriterer hvem som trenger det mest, vurdert av fagfolk. Så ikke bekymre deg over sånt. Du er også viktig! ♥️ Godt å høre at det går noe bedre 🌟 Ja man har jo det da men men vi plager dem ikke har sikkert viktigere ting og ta seg av ja jeg er veldig viktig dere også ❤️ ja det er godt og høre 🌞 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 52 minutter siden Forfatter Del Skrevet 52 minutter siden Tussi skrev (6 minutter siden): Klem ❤️💔😿 Klem ❤️💔😿 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 49 minutter siden Del Skrevet 49 minutter siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja man har jo det da men men vi plager dem ikke har sikkert viktigere ting og ta seg av ja jeg er veldig viktig dere også ❤️ ja det er godt og høre 🌞 Men det er derfor dem har prioriteringslisten Men det hjelper å bare prate med noen andre også ♥️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 45 minutter siden Forfatter Del Skrevet 45 minutter siden (endret) Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Men det er derfor dem har prioriteringslisten Men det hjelper å bare prate med noen andre også ♥️ Ja jeg vet det ❤️ ja det gjør det ❤️ Endret 45 minutter siden av Maskinfører 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 43 minutter siden Del Skrevet 43 minutter siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): 😻😻❤️❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 41 minutter siden Forfatter Del Skrevet 41 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå