Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Vi har tenkt mye på hvordan du har det, nå vi tenker at det må være tungt og trist for deg nå. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi har tenkt mye på hvordan du har det, nå vi tenker at det må være tungt og trist for deg nå. Ja det er veldig trist ☹️ ☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er veldig trist ☹️ ☹️ Det kan vi forstå. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det kan vi forstå. Ja ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja ☹️☹️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Hadde tenkt og slippe Tuss ut til våren men da ble det ikke noe vår ☹️☹️☹️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden (endret) Sånn da har jeg skrevet @Tussi og katt i kalenderen min for Juni/Juli 🤗😀 Libra 2025 står det her sånn Endret 5 timer siden av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hadde tenkt og slippe Tuss ut til våren men da ble det ikke noe vår ☹️☹️☹️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Sånn da har jeg skrevet @Tussi og katt i kalenderen min for Juni/Juli 🤗😀 Libra 2025 står det her sånn Maskinfører skrev (2 minutter siden): ❤️❤️ 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sånn da har jeg skrevet @Tussi og katt i kalenderen min for Juni/Juli 🤗😀 Libra 2025 står det her sånn Kom til oss på besøk, hvis vi har noen som kan være inne så skal du få den 😊🥰 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Kom til oss på besøk, hvis vi har noen som kan være inne så skal du få den 😊🥰 Ja skal det neida de kan gå ut men jeg vil være hjemme orker ikke telefon på jobben om at jeg må hjem for at katten min er påkjørt så de kan gå ute bare under tilsyn/er hjemme 🥰😀 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja skal det neida de kan gå ut men jeg vil være hjemme orker ikke telefon på jobben om at jeg må hjem for at katten min er påkjørt så de kan gå ute bare under tilsyn/er hjemme 🥰😀 Ja, men så lenge de kan ut på tur mens du er hjemme så går det greit 😊 vi må se om vi har noen du liker da 😊 jeg har veldig lyst å treffe deg 😆 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Ja, men så lenge de kan ut på tur mens du er hjemme så går det greit 😊 vi må se om vi har noen du liker da 😊 jeg har veldig lyst å treffe deg 😆 Ja det var det jeg tenkte på 😀 det er så trist og slippe ut pusen også reiser man på jobben så kommer hjem og roper også kommer det ingen jeg hadde en katt helt lik Tuss som ble kjørt ihjel på veien da han lekte med en sommerfugl på løp han gjennom hekken og ble påkjørt og det er ikke noe koselig men er de under oppsyn er det greit at de er ute ja man må se om det er noen jeg liker 😀 ja ønsker og treffe deg også 😺 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Elli og Ståle var jo fine da Buddy og Baby 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (44 minutter siden): Ja skal det neida de kan gå ut men jeg vil være hjemme orker ikke telefon på jobben om at jeg må hjem for at katten min er påkjørt så de kan gå ute bare under tilsyn/er hjemme 🥰😀 Kan du ikke ha hemmelig mobil nr da….. jeg hadde det 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Kan du ikke ha hemmelig mobil nr da….. jeg hadde det Hjelper jo ikke det om katten er ihjelkjørt ? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hjelper jo ikke det om katten er ihjelkjørt ? Sorry tenker ikke glemmer fort unnskyld @Maskinfører 😢😢beklager så mye 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Gode drops de hadde på Evidensia Dyrehospital da 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): Sorry tenker ikke glemmer fort unnskyld @Maskinfører 😢😢beklager så mye Hehe det går bra 😀 problemet var at slipper man katter ut uten tilsyn så kan de bli påkjørt og da ringer dyrlegen osv var det samtalen dreide seg om 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå