Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Håper virkelig vi kan ta en kopp kaffe da... Jeg må legge meg, tenker på deg, klem ❤️😿 Det håper jeg også ❤️😿 bare legg deg hehe klem 😿 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (52 minutter siden): Veterinær hadde gått bak min rygg og ringt til legevakta Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Hvorfor? Aner ikke 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Aner ikke Virker rart? Hva sa veterinæren til legevakten? Bekymret for deg? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Vi tenker også på deg @Maskinfører🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi tenker også på deg @Maskinfører🥰🥰 Vi tenker på dere også 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Virker rart? Hva sa veterinæren til legevakten? Bekymret for deg? At jeg skulle avslutte livet aner ikke hvor de hadde det fra ? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Vi tenker på dere også 🥰 🥰 Vi gir deg flere klemmer vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi gir deg flere klemmer vi.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (1 time siden): Det kommer flere puser som trenger @Maskinfører i livet sitt 😍 men ingen kan erstattes 😿 Nei de kan ikke det 🙁 ja masse puser trenger @Maskinfører 😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Kassettspiller skrev (1 time siden): 💖 💕 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Vi synes at det er viktig å tenke på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes at det er viktig å tenke på våre venner.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (19 minutter siden): At jeg skulle avslutte livet aner ikke hvor de hadde det fra ? Måtte du til legevakten da? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Det synes vi også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det synes vi også.♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Måtte du til legevakten da? Nei fikk jo ringt inn og sagt at det var en misforståelse de skulle sende Legebil 🙄 hehe Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå