Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Han var en vakker pus og hadde det godt hos deg.... Men trist at det ble sånn nå... noen ganger må man bare gjøre det som er best for dem... Ja han var vakker godt hos meg hadde han også ja en må det 😭😭 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (7 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (7 minutter siden): ❤️❤️ Vi sender flere tanker og klemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi sender flere tanker og klemmer.♥️♥️ Takk det varmer ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Hei jeg vil komme med en kunngjøring min kjære samboer og gode venn Tuss gikk bort i kveld klokken 17:40 og jeg kommer til å savne deg vennen min jeg elsker deg ❤️❤️❤️😻😻😻🕯️🕯️🕯️🕯️ Neiii😭 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk det varmer ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Så jævlig tomt det ble da ? 😭😭😭😭 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Så jævlig tomt det ble da ? 😭😭😭😭 Hvor gammel ble Tuss? 16 år? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Hvor gammel ble Tuss? 16 år? Kanskje 10 år jeg aner ikke kom i 2017 eierne reiste fra han 😭😭😭 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Så jævlig tomt det ble da ? 😭😭😭😭 Får håpe at du får en ny katt når du er klar for det ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Neiii😭 Ja 😭😭😭😭 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Får håpe at du får en ny katt når du er klar for det ❤️ Jeg vet ikke ❤️❤️❤️😭😭😭😭 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 😭😭😭😭 Det kommer flere puser som trenger @Maskinfører i livet sitt 😍 men ingen kan erstattes 😿 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 😭😭😭😭 Hvem skal nå prøve å stjele maten din? 😭 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke ❤️❤️❤️😭😭😭😭 Får se hva man ønsker. Finnes katter som trenger et hjem, selv om dem aldri kan helt erstatte kjære Tuss 💖 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hvem skal nå prøve å stjele maten din? 😭 Får se hva man ønsker. Finnes katter som trenger et hjem, selv om dem aldri kan helt erstatte kjære Tuss 💖 Ja vi får se på det 💕 håper @Tussi kan skaffe meg en 🤗 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi får se på det 💕 håper @Tussi kan skaffe meg en 🤗 💖 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi får se på det 💕 håper @Tussi kan skaffe meg en 🤗 Utover vår og sommer får vi inn masse puser... Endret 6 timer siden av Tussi 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Veterinær hadde gått bak min rygg og ringt til legevakta Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Utover vår og sommer får vi inn masse puser... Utover sommeren passer bra for skal en tur til Odderøya Fort der min far var 🤗😀 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Utover sommeren passer bra for skal en tur til Odderøya Fort der min far var 🤗😀 Håper virkelig vi kan ta en kopp kaffe da... Jeg må legge meg, tenker på deg, klem ❤️😿 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå